رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: ۱۴ نفر اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده ارز دولتی در استان شناسایی شدند.

شناسایی ۱۴ متخلف ارزی در آذربایجان غربی/ارجع ۷ مورد پرونده تخلف به تعزیرات حکومتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛جعفر صادق اسکندری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: ۱۴ نفر اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت کننده ارز دولتی در استان شناسایی شدند که از این تعداد ۷ مورد بررسی نهایی گردیده، پرونده تخلف ارزی تشکیل گردید.

وی تصریح کرد: برابر لیست‌های ارسالی از بانک‌های استان درباره دریافت کنندگان ارز، کارشناسان معاونت نظارت و بازرسی، بررسی‌های لازم را برابر قانون به عمل آورده و تاکنون ۷ مورد پرونده با عنوان تخلف عدم اجرای تعهدات در قبال دریافت ارز تکمیل و جهت صدور حکم ورسیدگی نهایی پرونده‌ها به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در مجموع تخلف ۷ شرکت دریافت کننده ارز دولتی به ارزش تقریبی بیش از ۷۲۵ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: رسانه‌ای کردن موضوع برخورد با سوء استفاده کنندگان از موقعیت کنونی فضای اقتصادی در صدا و سیما، وبسایت‌های خبری و نیز فضای مجازی افزایش همکاری‌های مردمی را به دنبال خواهد داشت.

اسکندری اظهار کرد: افزایش نظارت‌ها، تشکیل کمیته ویژه مبارزه با قاچاق و احتکار کالا از جمله گام‌های اساسی در برخورد با سودجویان، محتکران و تنظیم بازارکالا‌های اساسی در این برهه از زمان خواهد بود.

وی تاکید کرد :در شرایط کنونی بازرسان و کارشناسان و ادارات زیربط مبارزه با قاچاق و احتکار کالا و ارز بدون هیچگونه اغماض و چشم پوشی و با تمام توان اقدامات و برخورد‌های قانونی را اعمال نمایند.

وی گفت:مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها و استان تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/م

تشکیل  ۷ موردپرونده تخلف ارزی در آذربایجان غربی

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.