فرماندار ارومیه گفت:مسئولیت دستگاه‌های نظارتی درخصوص سلامت مردم سنگین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛عباس حسن خانی فرماندار ارومیه در  جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ارومیه، نظارت بر بهداشت خوابگاه‌های دانشجویی خودگردان را ضروری دانسته و تصریح کرد: خوابگاه‌هایی که از استاندارد‌های لازم برخوردار نباشند، به هیچ وجه حق پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید را ندارند.

فرماندار ارومیه همچنین با تاکید بر اینکه مردم باید به امنیت غذایی محصولاتی که استفاده می‌کنند اطمینان داشته باشند، یادآور شد: آگاهی مردم در بخش سلامت و کیفیت محصولات مختلف خوشبختانه به لطف فضای مجازی و رسانه‌ها افزایش یافته است.

وی مسئولیت دستگاه‌های نظارتی درخصوص سلامت و امنیت غذایی مردم را سنگین توصیف کرده و افزود: نظارت بر استفاده از سموم مختلف در تولید محصولات کشاورزی باید به صورت جدی پیگیری شود.

حسن خانی در ادامه تاکید کرد: واحد‌های ارائه کننده مواد غذایی که عامل آلودگی محیط زیست هستند، باید شناسایی و برخورد لازم با آن‌ها صورت پذیرد.

فرماندار ارومیه گفت: نظارت بر بهداشت واحد‌هایی که به صورت مستقیم با سلامت و امنیت غذایی مردم در ارتباط هستند، باید افزایش یابد.

انتهای پیام/م

برگزاری جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.