رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت:روابط ایران و عراق ريشه تاريخی،مذهبی و اعتقادی دارد که هيچ گاه قطع شدنی نيست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ، آيت الله يزدی، رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم در دیدار رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس ،روابط ملت ايران و عراق را فراتر از مناسبات سياسی و اقتصادی دانست و گفت: که اين روابط ريشه تاريخی، مذهبی، و اعتقادی دارد و هيچ گاه قطع شدنی نيست.

روابط ایران و عراق هیچ گاه قطع شدنی نیست

وی همچنين وظيفه حاکميت را در اين شرايط با توجه به توطئه های دشمنان برای تضعيف روابط ملت ايران و عراق تصريح کرد: بايد مسئولان برای مقابله با اين ترفندها تسهيلات بيشتری را برای گسترش روابط و سفرهای زيارتی بين دو کشور ايران و عراق فراهم کنند.

آيت الله يزدی يادآور شد: دشمن با اين گونه تفرقه انگيزی ها به دنبال منافع خود است و هيچ گاه برای او مسائل مذهبی، اعتقادی و دينی اهميت ندارد و هرجا که منافع آن ها تامين شود به دنبال آن خواهند بود.

اختلاف بين دولت ايران و عراق  فتنه ی جديد آمريکایی است

آیت الله  سعيدی، توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)در ديدار دیدار رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس،اختلاف بين دولت ايران و عراق را فتنه ی جديد آمريکا ارزيابی کرد و گفت: پياده روی اربعين همايش ميليونی محبين اهل بيت در پيش است و بدخواهان نظام اسلامی با ايجاد تفرقه و بدبيني بين مردم ايران و عراق تلاش می کنند اين مانور بزرگ جهانی را تضعيف کنند.

وی افزود: دشمنان بدانند که عاشورا و قيام امام حسين(ع) هيچ گاه با چنين حرکات مذبوحانه ای برچيده نخواهد شد بلکه اين اقدامات موجب تقويت روابط بيشتر اين دوملت خواهد شد.

روابط ایران و عراق هیچ گاه قطع شدنی نیست

وی پيروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحميلی را از برکات خون پاک حضرت امام حسين(ع) و عزاداری های مردم در ماه محرم و صفر دانست و گفت: بايد امسال هم برنامه های سوگواری های اين ايام قوی تر و گسترده تر از سال ها ی قبل برپا شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار