رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمدرسول الله (ص) ۲به استعداد ده گردان، ۱۹و ۲۰شهریور در منطقه عمومی و مرزی تربت جام برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سرهنگ ابوطالب جوان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تربت جام با اشاره به وضعیت کشور و منطقه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و مردم ولایت مدار ایران مصمم به نابودی نظام اسلامی هستند و با توجه به شرایط بحرانی منطقه و اینکه تا مرز افغانستان فاصله‌ای نداریم باید هر لحظه آماده باشیم.

وی افزود: در هرکجا که گر‌وهای تروریستی به مشکل برخورد کردند آمریکا و اسرائیل به کمک آن‌ها آمدند و این ظرفیت در آن سوی مرز وجود دارد تا دشمنان برای کشور در آینده مشکل درست کند و‌اجرای این رزمایش درتضعیف روحیه دشمن بسیار موثراست.

مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام نیز گفت: با توجه به شرایط حال کشور و منطقه اجرای رزمایش و نمایش اقتدار سپاهیان محمد (ص) از حساسیت ویژه‌ای در این منطقه مرزی برخوردار است.

وی افزود: دشمنان انقلاب از ابتدای پیروزی انقلاب نقشه‌های شومی برای براندازی نظام اجرا کرده که با تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و حضور مردم در صحنه خنثی شده است و نباید به آمریکا اعتماد کرد.

حمیدی ادامه داد: با حضور نیرو‌های دلسوز به نظام، ایران خاورمیانه را مدیریت می‌کند و نباید دشمن از غفلت سوء استفاده کند و یکی از راه‌های حفظ اقتدارو قدرت نظام رزمایش و‌نمایش بسیجیان است که دشمن احساس نکند ما ساکت هستیم و توانایی نیروی انسانی نداریم.

فرماندارتربت جام گفت:همه مدیران اجرایی به معنای واقعی با تمام امکانات و تجهیزات انسانی و مالی پای کار هستند تا رزمایش با اقتدار هرچه تمامتر در منطقه مرزی تربت جام اجراشود.

حمیدی ادامه داد: مجموعه فعالیت‌ها، همراهی و همکاری مدیران مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و این را بداند که اموالی که در اختیار دارند از بیت المال است وباید در اختیار رزمایش قرار گیرد.

انتهای پیام//م. ط
 
 


برپایی رزمایش و نمایش اقتدار درتربت جام

برچسب ها: بسیج ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.