رئیس دبیرخانه مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی، روش های مشارکت در پویش لبخند مهر را تشریح کرد.

روش‌های کمک به پویش «لبخند مهر» برای تهیه نوشت افزار کودکانبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد اقطار، رئیس دبیرخانه مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی در نشست پویش «لبخند مهر» با بیان اینکه در سال ۹۵، سه هزار و ۴۲۶ کودک در مناطق محروم شناسایی شده و تحت پوشش قرار گرفته اند گفت: مدارس تعداد این کودکان را اعلام کردند و پول کمک های مردمی برای مدارس واریز شد.

اقطار افزود: سال گذشته در کمپین «قلب مهربان» یک میلیارد و ٨٠٠ میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری شد و این طریق بالغ بر ١٢ هزار نفر را تحت پوشش قرار دادیم.

وی درخصوص روش های کمک های مردمی برای سال جاری گفت: مردم می‌توانند با شماره گیری #٣٠٠ * ٧٣٣* ، نرم افزار سازمان بهزیستی، شماره حساب ٩٠١٩٠ بانک ملت و نرم افزار «سکه» کمک‌هایشان را به سازمان بهزیستی برسانند. همچنین پایگاه‌های سازمان بهزیستی در استان‌های مختلف پذیرای کمک‌های غیر نقدی مردم هستند.

رئیس دبیرخانه مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی با بیان اینکه این کمک‌ها بر اساس اعلام نیاز تخصیص پیدا می کنند، از پایان این پویش در ١٩ مهرماه خبر داد و گفت: با همکاری موسسات فعال در حوزه کودکان کار و خیابان نیز کمک‌های جداگانه ای به این کودکان تعلق می گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار