کوزه گر گفت: سال گذشته یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از طریق پویش «قلب مهربان» برای تهیه نوشت افزار دانش آموزان جمع آوری شد.

جمع آوری حدود ۲ میلیارد تومان برای تهیه نوشت افزار دانش آموزان در سال گذشتهبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی کوزه گر معاون مشارکت های مردمی توانمندسازی سازمان بهزیستی در نشست پویش «لبخند مهر» که امروز (دوشنبه) برگزار شد با بیان اینکه کار خیر را همیشه می توان انجام داد گفت: در بعضی از فصول انجام کار خیر اهمیت بیشتری دارد. در کشور ما بعضی از مقاطع با مهر و عاطفه و فداکاری عجین شده است.

وی افزود: اول مهرماه نونهالان کشور راهی مدارس می شوند؛ با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی بخشی از جامعه نیازمند به افراد داراتر غبطه می خورند؛ لذا ضروری است در موسم مهر شهروندان وقتی برای فرزندان خود خرید می کنند یک یا دو قلم جنس برای کودکان بی بضاعت خریداری کنند.

کوزه گر گفت: سال گذشته از طریق پویش «قلب مهربان» یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد؛ حدود ۴۰۰ میلیون تومان از این مبلغ نقدی بوده است.

معاون مشارکت های مردمی توانمندسازی بهزیستی در خصوص نحوه توزیع این کمک ها گفت: کمک های غیرنقدی با شناسایی جامعه هدف در استان ها توزیع شد و کمک های نقدی نیز بین استان هایی که برخورداری کمتری داشتند تقسیم شد.

وی با بیان اینکه از طریق سازمان های مردم نهاد ۲۰۰ میلیون تومان از محل فروش نقاشی کودکان کرمانشاه جمع آوری شد، گفت: از این طریق کلنگ ۱۰ مهدکودک در کرمانشاه به زمین خورد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهزیستی ، وزارت کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار