مهمترین بازی هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان با شکست قهرمان فصل گذشته مقابل نایب قهرمان این پیکارها همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،مهمترین بازی هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های هرمزگان با شکست قهرمان فصل گذشته مقابل نایب قهرمان این پیکارها همراه بود.
در این مسابقه که عصر دیروز در سالن فجر برگزار شد،تیم سرخ آبی پوشان دوهزار بندرعباس قهرمان فصل گذشته ۳ بر ۲نتیجه را به همشهری خود تیم بیمارستان امام رضا نایب قهرمان فصل قبل واگذار کرد.
در دیگر مسابقه برگزار شده دیروز تیم کشاورز احمدی با نتیجه پرگل ۵ بر ۱ تیم آرش حاجی آباد را شکست داد.
ضمن اینکه مسابقه تیم های پاس بندرلنگه و علم و ادب رودان نیز که قرار بود در بندرلنگه برگزار شود به دلیل آماده نبودن سالن برگزاری مسابقه لغو و به زمان دیگری موکول شد.
اما در دو مسابقه آغازین این هفته روز شنبه تیم ساحل سیریک با نتیجه ۴ بر ۲ تیم مقاومت میناب را مغلوب کرد و تیم های بندرعباسی فولاد و نریمان به تساوی ۲-۲ رضایت دادند.
فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های استان با شرکت ۱۰ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود.
در فصل گذشته این رقابت ها تیم سرخ آبی پوشان دوهزار بندرعباس با کسب ۳۲ امتیاز قهرمان شد و تیم بیمارستان امام رضا بندرعباس با ۲۷ امتیاز به مقام نایب قهرمانی دست یافت.
انتهای پیام/ب

نتایج هفته نخست لیگ برتر فوتسال هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.