رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رفسنجان گفت:مالکان معادن رفسنجان موظف به بازسازی و احیاء عرصه‌های منابع طبیعی واقع در محدوده فعالیت خود هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مسعود حیدری پور رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گفت: در نشست هم اندیشی با معدن داران طبق دستور العمل بازسازی و قانون ماده سه معدن دار می‌تواند در قالب طرح‌های تلفیقی که نظام مهندسی تعیین خواهد کرد برای احیای منابع طبیعی اقدام نماید.

حیدری پور ضمن بحرانی خواندن وضعیت خشکسالی در منطقه رفسنجان گفت:: برای مبارزه با خشکسالی می‌توان با همکاری و مساعدت صاحبان معادن کار‌های مفیدی انجام داد که هزینه آن در قبال کاری که برای نسل‌های آینده انجام می‌گیرد بسیار ناچیز خواهد بود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رفسنجان افزود:احیاء عرصه‌های منابع طبیعی توسط اقداماتی همچون بذر کاری و قرق از جمله فعالیت‌هایی است که ضمن جلوگیری از هدر رفت آب مازاد، محیطی مفرح برای کارکنان معادن که در شرایط سخت مشغول کارمی باشند فراهم خواهد آورد.

از چهارصد و هفتاد معدن موجود در شهرستان رفسنجان، سی معدن فعال می‌باشند که طبق تفاهم نامه اولیه با مالکان این معادن، موظف به بازسازی و احیاء عرصه‌های منابع طبیعی واقع در محدوده فعالیت هستند.
انتهای پیام/ی

سی معدن فعال در رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.