اتفاقات ورزشگاه ٧ تیر در دیدار جام حذفی برابر شاهین بوشهر احتمالا با محرومیتی سنگین از جانب کمیته انضباطی مواجه خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، فیلم و تصاویر رفتار عجیب و نابخردانه هواداران خونه به خونه در دیدار جام حذفی با شاهین شهرداری بوشهر واکنش زیادی به همراه داشت، اما چون گزارش ناظر بازی هنوز به دست کمیته انضباطی نرسیده، جریمه‌ای صورت نگرفته است.

اسماعیل حسن زاده رییس کمیته انضباطی گفت: این کمیته با توجه به اتفاقات روی داده در بازی تیم‌های خونه به خونه و شاهین شهرداری بوشهر خواهان ارائه گزارش رسمی عوامل برگزاری در سریعترین زمان ممکن است.

وی افزود: طبیعتا با گذشت چند ساعت از برگزاری این بازی هنوز گزارش مقامات رسمی برگزاری مسابقه به دست ما نرسیده، اما از طریق رسانه‌ها و برخی تصاویر در جریان اتفاقات تلخ ورزشگاه قرار گرفته‌ایم که باعث تاسف است.

حسن زاده گفت : باید بگویم از کلیه هواداران فوتبال انتظار بیشتری می‌رود و برخی از این تماشاگران متاسفانه در این مسابقه به خصوص رفتار ناشایستی انجام داده اند که واقعا دور از انتظار بود.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افزو د: در نخستین گام انتظار داریم باشگاه خونه به خونه و کانون هوادارانشان نسبت به شناسایی متخلفین و برخورد با آن‌ها اقدام کنند.

 وی گفت: کمیته انضباطی بر اساس قانون با دریافت گزارش رسمی عوامل برگزاری مسابقه نسبت به تصمیم گیری همچنین استماع مواضع هر دو طرف و ایجاد فرصت مناسب جهت ارائه دفاعیه لازم اقدام می‌کند.

گفتنی است بعد از حضور نیافتن در هفته اول و کسب سه شکست در چهار هفته، حالا محرومیت احتمالی تماشاگران مشکلی بر مشکلات فراوان تیم پرحاشیه بابلی اضافه کند.

انتهای پیام/ ر 

بابلی‌ها منتظر جریمه از سوی کمیته انضباطی باشند

برچسب ها: وزارت ورزش ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.