فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مشکلات احتکار، خودرو، مسکن، گرانی، سکه، ارز و برخورد با مفاسد اقتصادی با مدیریت جهادی برطرف می‌شود.

مدیریت جهادی راه مقابله با مشکلات اقتصادیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سردارغلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع بسیجیان جیرفت و عنبرآباد گفت: مسئولان و مردم باید در عرصه های مختلف به حل و فصل مشکلات اقتصادی بپردازند تا به فضل الهی بدون وابستگی به غرب و شرق و با بهره گیری از افکار امام خمینی (ره) از این بحران رها شویم و الگوی مناسبی برای ملت های مظلوم عالم باشیم.

سردار ابوحمزه افزود: دشمن از همه عرصه ها قطع امید کرده و به جنگ اقتصادی روی آورده و سه هدف کلی کوتاه مدت ، میان مدت و دراز مدت برای پیشبرد برنامه‌های خود برنامه ریزی کرده است.

وی گفت: دشمن در کوتاه مدت دنبال ایجاد اغتشاش و نافرمانی مدنی است تا مردم از نظام برگردند و در آستانه ماه محرم از حسینیه ها و تکایا برای ترویج نارضایتی و حتی سردادن شعارهای هنجارشکنی بهره گیری می کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مطالبات امروز مردم ، مطالبات به حقی است،بیان کرد: دشمنان بیرونی با همراهی برخی دشمنان داخلی مطالبات و خواسته ها را به نفع خود سوق می دهند و به نوعی از صدای مردم ضد مردم استفاده می کنند.

وی گفت: در راس نظام اسلامی ایران یک شخص فقیه، آگاه، عارف و سرشار از معنویت، اخلاص و یک سیاستمدار توانمند و آگاه نسبت به مسائل عالم است که اگر به راهکارهای ایشان عمل کنیم به بن بست نخواهیم خورد.

سردار ابوحمزه تصریح کرد: نظام از برهه زمانی مشکل تر از اوضاع فعلی هم گذشته است و در زمینه دفاعی با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی به نقاط طلایی و پیشرفت های خوبی در عرصه هواپیمایی، پهباد و تانک رسیده ایم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان همچنین در همایش بزرگ بصیرت باحضور پرشور مردم و بسیجیان بر مدیریت انقلابی و جهادی برای برون رفت از مشکلات تاکید کرد.


انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.