امام جمعه اراک از مسئولان خواست کار جهادی و انقلابی را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه شهر اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های عبادی، سیاسی نمازجمعه شهر اراک گفت: در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور مسئولین کار جهادی و انقلابی را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه در همه مسئولیت‌ها باید افراد شجاع دلسوز و باکفایت بر سر کار باشند افزود: مسئولان باید درد مردم را بفهمندو مرگ و حیات شان در خدمت مردم باشد وعدالت اجتماعی و تولید ملی برایشان اهمیت ویژه‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر همه باید به این فکر باشند که کشتی با عظمت انقلاب را در برابر توطئه‌ها با قدرت به ساحل نجات برسانند اضافه کرد: اکنون شرایطی است که همه باید با یکدیگر اتحاد داشته باشیم و در راستای حل مشکلات کشور هم مسیر باشیم.

مراقب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم

امام جمعه شهر اراک ادامه داد: این نابسامانی‌ها وجود دارد، ولی قابل حل است ودشمنان جنگ روانی به راه می‌اندازند تا از این نابسامانی‌ها سوء استفاده کنندو مبادا غافل باشیم و در زمین دشمن بازی کنیم.

وی با یاد آوری نزدیکی ماه با عظمت محرم بیان کرد: امام حسین اسوه‌ی با کرامت و با عظمت همه آزادگان عالم است و الگو و پرچم داری به عظمت امام حسین و یارانش در جهان وجود نداردو مکتب او مکتب مقاومت در برابر استکبار و عاشقان در راه حق و مکتب امر به معروف و نهی از منکر است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی اظهارکرد: ایام محرم سفره رنگینی از شفاعت حضرت محمد و آل محمد است امید است که از این خان با عظمت با اخلاص و تواضع کمال استفاده را ببریم ودر این ماه با عظمت باید مواظبت کنیم تا به این مکتب خدشه وارد نشود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار