جانشین رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در سفر زرندیه گفت: شاخ و برگ درخت انقلاب اسلامی در اروپا و آمریکا دیده می‌شود.

شاخ و برگ درخت انقلاب اسلامی در اروپا و آمریکا دیده می‌شودحجت الاسلام والمسلمین سیدصالح یاسینی جانشین رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران در سفر زرندیه و در حاشیه یادواره ۱۰ شهید روستای حکیم آباداین شهرستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با اشاره به گسترش مبانی و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در جهان گفت: شاخ و برگ درخت انقلاب اسلامی در اروپا و آمریکا دیده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین یاسینی افزود: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، ایران یک قدرت مهم منطقه‌ای و جهانی است و همه کشور‌ها به قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی اعتراف دارند.

وی اضافه کرد: مرگ برای همه ما مقدر شده، ولی هیچ مرگی به اندازه شهادت در راه خدا ارزشی ندارد و شهادت فی سبیل الله را از انبیا و اولیاء خدا به ارث برده‌ایم.

دشمن در فتنه ۸۸ در انقلاب مخملی علیه ایران شکست خورد

جانشین رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کل کشور با اشاره به برخی تحرکت دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در سال ۸۸ همه مشاهده کردند که دشمن با تمام توان و ظرفیت به صحنه آمد و تلاش داشت تا انقلاب مخملی را در ایران پیاده کند، اما در نهایت با شکست مواجه شد.

وی بیان کرد: استکبار و دشمنان نظام اسلامی، پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به این درخت تنومند فروگذاری نکردند، اما در همه نقشه‌ها و توطئه‌ها با شکست مواجه شدند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران تصریح کرد: در حال حاضر وظیفه ما این است که با اعمال، رفتار، گفتار و کردار خود راه شهدا را ادامه داده و پیام خون شهدا را به نسل‌های آینده که دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را ندیده‌اند انتقال دهیم و آرمان شهدا را به آنان معرفی کنیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.