مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از جابجایی ۵.۳ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد.

ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛  گفت: تعداد رانندگان فعال باری آذربایجان غربی تا پایان تیرماه ۹۷ برابر با نزدیک به ۲۵ هزار نفر است که حکایت از رشد بیش از ۴ درصدی تعداد شاغلین این عرصه نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل دارد.

وی با بیان اینکه ۵ درصد از رانندگان فعال باری کل کشور در آذربایجان غربی فعالیت دارند، ادامه داد: تعداد شرکت‌های فعال در حمل و نقل کالا در سطح استان ۱۶۹ شرکت و تعداد ناوگان فعال باری استان در حدود ۱۷ هزار دستگاه با میانگین عمر ناوگان ۵۳/۱۶ سال است.

شکری اضافه کرد: در ۵ ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۵/۳ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان به مقاصد متلف جابجا شده استکه سیمان مهمترین آن‌ها را شامل می‌شود.

این مقام مسئول یادآور شد: مشکلات و مسایل صنفی رانندگان محترم نیز با عنایت دولت محترم پیگیری و حل شده است و به حمدالله استان از این جهت مشکل خاص ندارد.

انتهای پیام/ی

 

حل مشکلات رانندگان

برچسب ها: ترافیک ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.