معاون مالی اقتصادی شهردار ارومیه گفت: در حال حاضر پروژه متعدد سرمایه گذاری در سطح شهر ارومیه در حال اجرا است.  

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ حسین اشرفی معاون مالی اقتصادی شهردار ارومیه در دیدار جمعی از شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر‌های استان قزوین به تشریح اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری در سطح شهر پرداخت.


وی در این دیدار اظهار کرد: در حال حاضر چندین پروژه سرمایه گذاری، چون مجتمع تجاری و خدمتی اوریاد، اسپیرو، رزت (ستادیوم)، پل‌های عابر پیاده، سالن‌های ورزشی چند منظوره، سیستم جامع حمل و نقل و بار مسافر، نوسازی مجتمع ۵۰۰ دستگاه، کارخانه تولید انرژی از پسماند‌های شهری و کمربندی دوم در سطح شهر ارومیه در دست اجراست.


معاون مالی و اقتصادی شهردار ارومیه گفت: پروژه سرمایه گذاری تولید انرژی از پسماند‌های شهری در دو فاز بصورت پروژه سرمایه گذاری BOT با سرمایه گذاری ترکیه و تکنولوژی آلمان در دست اجراست که ۱۵ الی ۲۰ سال زمان بهره برداری آن پیش بینی شده است.


وی ادامه داد: مجتمع تجاری رزت (اسپیرو) در فاز‌های A. و B. در فضای ۲۱۳ هزار مترمربع با سرمایه گذاری ۸ هزار میلیارد ریال در دست اجرا ست که سهم شهرداری ارومیه از این پروژه سرمایه گذاری ۳۰ درصد است.


اشرفی تصریح کرد: پروژه اوریاد در سه فاز به صورت روش مشارکت مدنی و با سرمایه گذاری چهار هزار میلیارد ریال در دست اجراست.


وی یاد آور شد: شهرک ویلایی اسپیرو با ۲۵ واحد تجاری در دست ساخت بوده که این پروژه سرمایه گذاری مقدمه‌ای برای ساخت شهرک توریستی با ۳۰۰ واحد ویلایی است.
انتهای پیام/ح


ساخت شهرک ویلایی اسپیرو در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.