در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، از ۵ شرکت خدماتی نمونه استان فارس تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در این مراسم که با حضور مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی سراسر استان فارس برگزار شد از شرکت‌های خدماتی شهرک صنعتی آب باریک، آباده، داراب، سنگ نی ریز و انجیره مرودشت به علت اهتمام راهبری مناسب امور شهرک‌های صنعتی تجلیل شد.

این شرکت‌های نمونه بر اساس ارزیابی سالانه در ۱۹ شاخص نظیر حفظ و نگهداری امامکن و تاسیسات زیربنایی، اجرای وظایف بر اساس قانون و اساسنامه، همکاری با واحد‌های صنعتی مستقر و رفع مشکلات آنها، برگزاری به موقع مجامع و همکاری با دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان انتخاب شده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این مراسم بر تقویت و حمایت از فعالیت شرکت‌های خدماتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای اداره بهتر امور شهرک‌های صنعتی تأکید کرد.

احد فتوحی در جلسه معرفی شرکت‌های خدماتی برتر شهرک‌های صنعتی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز با اشاره به واگذاری امور راهبری ۱۸ شهرک صنعتی در استان فارس به شرکت‌های خدماتی گفت: امور راهبری شهرک صنعتی اقلید بعنوان نوزدهمین شهرک صنعتی استان نیز بزودی به شرکت خدماتی واگذارمی شود.

وی با بیان اینکه این شرکت‌ها به‌عنوان بازوی اصلی بخش دولتی نقش ویژه‌ای در اداره امور شهرک‌های صنعتی بر عهده‌دارند، تصریح کرد: اعضای هیئت‌مدیره این شرکت‌های خدماتی به‌عنوان منتخب صنعتگران، با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و در چارچوب اساسنامه در راستای ارتقای وضعیت شهرک‌های صنعتی و رفع مشکلات، تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

این مقام مسؤول هدف اصلی شکل‌گیری شرکت‌های خدماتی را ایجاد بستر مناسب برای هم‌فکری و هم‌افزایی برای اداره بهتر امور شهرک صنعتی با بهره‌گیری از دیدگاه‌های صنعتگران به‌عنوان صاحبان اصلی شهرک‌های صنعتی اعلام کرد.

پیش از این و در همایش ملی روز صنایع کوچک در تهران از شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز نیز به عنوان شرکت نمونه ملی تجلیل شده بود.
انتهای پیام/ر

واگذاری امور ۱۸ شهرک صنعتی استان به بخش خصوصی

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار