چندین طرح عمرانی در نقاط مختلف استان فارس به بهره برداری رسید.

بهره برداری از طرح‌های عمرانی در فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ساخت مرحله دوم هتل رستوران پاسارگاد در شهرستان جهرم، در زمینی به مساحت ۲۱۰۰ متر مربع با اعتبار ۴ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی آغاز شد و این طرح ۳۰ واحدی شامل سالن‌های همایش و رستوران، ارایه خدمات همزمان به ۶۰۰ نفر و اقامت ۲۰۰ نفر است.

با بهره برداری از این طرح برای ۲۵ نفر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

************
در بخش وراوی مهر، بوستان محله‌ای شهید سرخیلی شهر خوزی در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع با اعتبار ۱۴۰ میلیون تومان، میدان ورودی شهر خوزی (خلیج فارس) با سرمایه گذاری ۱۶۰ میلیون تومان و ساختمان اداره برق بخش وراوی با ۳۰۰۰ مترمربع مساحت و زیر بنای ۱۴۵ مترمربع با ۲۱۰ میلیون تومان هزینه به بهره برداری رسید.

*************
۷۴ طرح عمرانی در اقلید با اعتباری افزون بر ۸۴۰ میلیارد ریال افتتاح و یا ساخت آن‌ها آغاز شد.

این طرح‌ها در حوزه کشاورزی، بهداشت و درمان، مسکن و شهرسازی و گاز رسانی مناطق روستایی افتتاح و یا ساخت آن‌ها آغاز شده است.

*************
در شهرستان جهرم از سه حلقه چاه آهکی با ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه بهره برداری شد.

با حفر و تجهیز سه حلقه چاه و اجرای خط انتقال به طول ۳ هزار و ۱۶۰ متر با لوله‌های پلی اتیلن و فلزی در اقطار ۲۰۰ و ۲۲۵ میلیمتر‌ی، ۳ هزار و ۵۰۰ خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

*************
طرح روشنایی معابر جویم لارستان در بلوار خلیج فارس ٢ پایه به طول ٣٠٠ متر با اعتبار ۴۴ میلیون تومان با مشارکت شهرداری نصب شد.

*************
در بخش سرچهان شهرستان بوانات چند طرح عمرانی با اعتبار بیش از ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و یا ساخت آن‌ها آغاز شد.

این طرح‌ها شامل ساخت مرحله دوم جاده سرچهان به خاتم، گاز رسانی به روستای اهل کوه، افتتاح ساختمان شهرداری حسامی و راه اندازی فیدر فشار متوسط این شهر و راه روستایی قاسم آباد بود که دیروز از آن‌ها بهره برداری شد.

*************
۶ طرح عمرانی، زیربنایی، و خدماتی با اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد ریال در بخش بنارویه لارستان افتتاح شد.

شعبه راهنمایی و رانندگی بخش بنارویه با ۱۰۰ میلیون تومان هزینه، بهسازی وآسفالت خیابان پرهیزکار روستای شرفویه به متراژ ۲۱۰۰ متر مربع با اعتباری افزون بر ۱۱۰ میلیون تومان، بهسازی و آسفالت کوچه شهید طالبی وکمربندی روستای ده فیش به متراژ ۱۶۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان از مهمترین طرح‌های افتتاح شده در این بخش بود.

*************
در شهرستان رستم دو طرح عمرانی با یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل گاز رسانی به شهرک صنعتی با سرمایه گذاری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۸ دستگاه اب انبار با ۴۵۰ میلیون تومان است.

***********

در بخش کر مرودشت ۶ طرح عمرانی با ۲.۵ میلیارد تومان هزینه، افتتاح و یا ساخت آن‌ها آغاز شد.

ساخت هنرستان کارو دانش شهید حضرتی شهر خانیمن، افتتاح مرکز جامع سلامت روستای گرمه. بولوار ورودی شهر خانیمن، ساختمان دهیاری روستای چم ریز، آزمایشگاه مرکزی شهر خانیمن و غسالخانه روستای حاجی آباد از جمله این طرح‌ها بود.

*************
همچنین، یازده هزار متر مربع، از معابر دهستان خسروشیرین آباده زیر سازی و آسفالت شد.

برای اجرای این طرح از محل اعتبارات دهیاری، خودیاری و بنیاد مسکن چهارصد میلیون تومان هزینه شده است.

*************
سالن ورزشی چند منظوره شهدای برایجان خفر جهرم در زمینی به مساحت ۱۲۵۰ متر مربع با اعتبار ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی ساخته شده است.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: هفته دولت ، عمران ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار