دادستان شهربابک گفت : فردی کرجی که در شهربابک قتل انجام داده بود در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شهسواری دادستان شهربابک در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان در مورد قتلی که روز یکشنبه مورخ ۱۱ شهریور صورت گرفت گفت: فردی به نام م. ا متولد کرج ۳۸ ساله روز یکشنبه ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه به قصد اخاذی وارد منزل آقای ع. ۶۱ ساله می‌شود و مقتول را با یک قبضه اسلحه کلت کمری تهدید می‌کند.

شهسواری افزود: مقتول از قبل با قاتل آشنایی داشته است چرا که خود مقتول در را به روی قاتل باز می‌کند.

وی ادامه داد: فرد متوفی در منزل حضور داشته است و اهالی منزل بیرون بوده اند و زمانی که به منزل مراجعه می‌کنند با قاتل روبرو می‌شوند و قاتل هم با اسلحه‌ای که در دست داشته آن‌ها را تهدید و فرار می‌کند و در داخل کوچه هم یک موتور سوار را تهدید و موتور سیکلت وی را سرقت و فرار می‌کند.

شهسواری اضافه کرد: داماد خانواده مقتول هم در همان لحظه از راه می‌رسد و وقتی این صحنه را می‌بیند با اتومبیل خود قاتل را تعقیب می‌کند که در نزدیک مسجدی در محله هاوشک با یک پراید برخورد و فرار می‌کند در زیرزمین مسجد مخفی می‌شود که بلافاصله نیروی انتظامی محله را محاصره و با هوشیاری کامل قاتل را دستگیر و به کلانتری منتقل می‌کنند.

دادستان شهربابک علت قتل را ضربات وارده توسط اسلحه قاتل به جمجمه مقتول اعلام کرد و گفت: انگیزه فرد قاتل از قتل سرقت بوده است.

وی تاکید کرد: این قتل با سبق تصمیم همراه نبوده است و پس از بررسی اولیه جسد متوجه شدیم مقتول با قاتل درگیر شده است و فرد قاتل مقتول را به صندلی بسته است.

شهسواری گفت: فرد قاتل اهل کرج بوده است و به مدت ۲ سال در شهر بابک مشغول فعالیت و کار بوده است وی متاهل و دارای دو فرزند می‌باشد.

دادستان شهربابک اظهارکرد: پرونده این قتل در دست اقدام است و جهت صدور حکم به دادگاه کیفری شماره یک سیرجان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ی

دستگیری قاتل در شهربابک

برچسب ها: قتل ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.