دادستان عمومی و انقلاب و شهرستان جیرفت در خصوص آخرین وضعیت نزاع مرگبار شاگاه گذشته در منطقه جبالبارز جیرفت گفت:در این حادثه متاسفانه دو مرد به همراه یک تبعه افغانی به قتل رسیده اند.

نزاع مرگبار جبالبارز شمالی 3 قربانی گرفتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب  شهرستان جیرفت گفت :در حال حاضر یکی از مضنونین حادثه که تبعه افغانستان می باشد در بازداشت بسر می برد و همچنین قاتل نیز که یک جوان 27ساله افغانی می باشد مورد شناسایی قرار گرفته و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری متهم صادر شده است .

این مقام قضائی افزود: پس از اعلام گزارشی مبنی بر یک فقره نزاع و درگیری خونین بلافاصله بازپرس ویژه قتل و ماموران پلیس در محل حادثه واقع در روستای زارین از توابع محمد آباد مسکون حاضر می شوند.

 وی گفت : تحقیقات اولیه از فرد بازداشت شده حکایت از این دارد که قاتل پس از مشاجره لفظی بر سر سفره شام با ضربات متعدد چاقو و اشیای فلزی موجود در خانه اقدام به قتل آقایان (م.ک)57ساله،(الف.ک)42ساله و (ر.ی)50ساله تبعه افغانستان نموده است.

دادستان جیرفت با اشاره به اینکه رسیدگی به موضوع در شعبه بازپرسی ویژه قتل در دستور کار قرار گرفته است ،افزود : قاتل بلافاصله از محل وقوع جرم متواری شده است که دستورات قضائی جهت دستگیری متهم وسایر مضنونان حادثه صادر گردیده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.