مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد گفت: استان یزد در حوزه محیط زیست از شرایط خاصی به لحاظ تنوع زیستگاهی و گونه‌ای برخوردار است و مردم یزد مشارکت خوبی در حفاظت از محیط زیست دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ نیره پورملائی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد  در دیدار با امام جمعه یزد گفت: استان یزد در حوزه محیط زیست از شرایط خاصی به لحاظ تنوع زیستگاهی و گونه‌ای و ظرفیت‌های معدنی برخوردار است.

پورملائی تاکید بر اینکه توسعه یزد باید مبتنی بر شرایط زیست محیطی استان انجام شود گفت: مردم یزد مشارکت خوبی در حفاظت از محیط زیست دارند.

وی گفت: اجرای قوانین محیط زیست که در فعالیت‌های صنعتی و سایر فعالیت‌ها صورت می‌گیرد در راستای حفظ محیط زیست و سلامت مردم است.

پورملائی به خشکسالی‌های چند دهه اخیر اشاره کرد و افزود: در مباحث صنعتی مخالف توسعه نیستیم ولی باید منابع پایه مورد نیاز مورد ارزیابی قرار گیرد.

پورملائی در ادامه استفاده از تریبون نمازجمعه جهت تبین مسائل زیست محیطی روز و بالا بردن سطح آگاهی مردم را خواستار شد.

در ادامه آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فیه در استان وامام جمعه یزد نیز خاطرنشان کرد: هر کسی در راستای حفاظت از محیط زیست قدم بردارد در واقع در راستای خدمت به همه مردم جامعه حرکت می‌کند و این اقدام وی ارزش بسیار زیادی دارد.

آیت الله ناصری با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست از سوی  تمام افراد جامعه مدنظر قرار گیرد گفت: چیزی که امروز در محیط زیست وجود دارد از اهمیت بسیار بالایی برخودار است و هر کدام که نباشد زندگی انسان دچار اختلال می‌شود.

امام جمعه یزد در پایان برای مدیر کل جدید حفاظت محیط زیست استان یزد آرزوی توفیق خدمت و برکت در عمر و تلاش را خواستار شد.

انتهای پیام/ی

یزدی ها مشارکت خوبی در حفاظت از محیط زیست دارند

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار