طرح پاکسازی معابر و بزرگراه های پایتخت از وجود خرده فروشان و معتادین متجاهر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ آغاز شد.

دستگیری و جمع آوری 428 خرده فروش و معتاد متجاهرسرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با اجرای این طرح و اقدامات انجام شده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: روز گذشته در راستای انجام طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در معابر و بزرگراه های پایتخت با تلاش ماموران 290 معتاد متجاهر جمع آوری و 138 خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وی در ادامه افزود: این طرح از چندی پیش در تمامی معابر و بزرگراه های شهر تهران توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در حال اجرا است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: ماموران ما موفق به جمع آوری 290 معتاد متجاهر در مناطقی نظیر پایانه خاوران، فرحزاد، کن، شوش، مولوی، راه آهن، محله نظام آباد، خاک سفید و اطراف میدان امام حسین(ع) شدند.

وی در ادامه اظهار کرد: از 138 خرده فروشی که توسط پلیس در این طرح دستگیر شدند، بیش از 1 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ بخشنده در پایان گفت: از آنجا که خرده فروش ها با خود مقدار ناچیزی مواد مخدر را حمل می کنند و قصد پخش مواد به صورت خرده و ناچیز بین افراد دیگر را دارند، زمانی که توسط پلیس شناسایی و دستگیرمی شوند،  مقدار اندکی انواع مواد مخدر از آنها کشف و ضبط می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۲۱:۲۱ ۱۲ آذر ۱۳۹۷
فقط خرده فروشان معابربایدجمع اوری بشوند پس تکلیف خرده فروشانی که درمحله ومنازل که مردم راتهدید میکنندوباعث سلب اسایش مردم میشوندچی میشه راه حل اینه که خوددولت به معتادین مواد بده تاجامعه ازاین وضعیت نجات پیداکنه
آخرین اخبار