دختری به نام پریسا پس از عضویت در یک باند شیطانی و مستهجن، با فریب مسافران ایرانی و خارجی، به آن‌ها نزدیک می‌شد و پس از عقد موقت، این افراد را تلکه می‌کرد.

دختر ۱۸ ساله عضو باند مستهجن «بابا» دستگیر شد!به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پس از ٩ ماه کار سخت و پیچیده قضایی-پلیسی برای دستگیری زن هجده‌ ساله، در نهایت، این متهم در مشهد گرفتار قانون شد.

ماجرای این پرونده از آنجا شروع شد که دختری به نام پریسا پس از عضویت در یک باند شیطانی و مستهجن، با فریب ده‌ها مسافر ایرانی و خارجی، به آن‌ها نزدیک می‌شد و پس از عقد موقت، با چند نفر از طعمه‌هایش که همدستش بودند، این افراد را تلکه می‌کرد. در یکی از جلسات بازجویی، فرصتی پیش آمد که گفت‌و‌گویی با این متهم انجام شود، مصاحبه‌ای که ماحصل آن را در ادامه خواهید خواند:

- خانواده‌ات می‌دانند اینجایی؟
من خانواده‌ای ندارم. 9 سال است که آن‌ها تنها دخترشان را از یاد برده‌اند.

- چرا؟ مگر با آنان چه کرده‌ای؟
من هرچه می‌کشم از سر خود‌خواهی و بی‌اعتنایی آن‌هاست. الان مادرم پیش شوهرش است و پدرم هم یا خماری می‌کشد یا در یکی از کوچه‌های شهر پی مواد برای مصرف روزانه‌اش می‌گردد.

- مادر و پدرت کی جدا شدند؟
سال ٨٧ .

- علتش چه بود؟
پدرم اعتیاد داشت. وقتی مواد به او نمی‌رسید، مانند دیوانه‌ها می‌شد و هرچه به دستش می‌رسید می‌شکست. نه‌ساله بودم و همیشه می‌ترسیدم نکند پدرم بلایی سر من و مادرم بیاورد. دعواهای آنان تمامی نداشت. هر‌روزِ زندگی‌مان شده بود جروبحث‌کردن‌های مادر و پدرم. پدرم بیکار بود. مادرم هم به من توجه نمی‌کرد تا اینکه آن‌ها از همدیگر جدا شدند.

- بعد چه شد؟
پدر و مادرم پس از طلاق، مرا بین همدیگر پاس‌کاری می‌کردند. مادرم می‌گفت: «خودت پای این بچه را به این دنیا باز‌ کرده‌ای. پس خودت هم باید از او نگهداری کنی.» پدرم هم در پاسخ مادرم می‌گفت: «تا دیروز که خرجی‌تان را می‌دادم، دخترت بود. حالا من پای او را به دنیا باز کرده‌ام؟!» این دعوا‌ها تمامی نداشت تا اینکه به مادربزرگ و خاله‌ام پناه بردم.

- در خانه مادربزرگت چه شد؟
مادربزرگم با من مهربان بود اما به این علت که سن زیادی داشت، نمی‌توانست مرا تر و خشک کند. برای همین، بیشتر وقت‌ها را در خانه خاله‌ام می‌گذراندم. آن سال‌ها به‌سختی می‌گذشت و نبودن پدر و مادر از یک سو و تحمل زخم‌زبان‌های اطرافیان از سوی دیگر، زندگی را به کامم تلخ کرده بود. اینکه هم‌سن‌وسالانم، همگی، سایه پدر و مادر روی سرشان بود و من از این سایه بی‌نصیب بودم سخت آزارم می‌داد. سیزده‌ساله بودم که رابطه من و پسرخاله‌ام بالا گرفت و این رابطه شوم موجب بی‌آبرویی‌ام شد. دیگر راهی جز ترک آن خانه برایم نبود. از طرفی، نمی‌خواستم که خاله‌ام از این ماجرا بویی ببرد چون می‌دانستم آخر سر، همه تقصیرات به گردن من می‌افتد. سال ٩٢ بود که از خانه خاله‌ام فرار کردم.

- اعتیادت از کی شروع شد؟
از همان زمانی که خانه خاله‌ام بودم. من در حاشیه شهر به دنیا آمده بودم و در همان خیابان‌ها و کوچه‌های خاکی زندگی می‌کردم. در مسیر مدرسه‌ام چند موادفروش بودند که هر موقع از جلو خانه‌شان رد می‌شدم، چند مصرف‌کننده مواد‌ مخدر یا در حال تزریق بودند یا مواد می‌کشیدند. این شرایط روی پسر‌خاله‌ام اثر گذاشته بود و او نیز مثل دیگر جوانان محله به شیشه معتاد شده بود. متأسفانه رابطه من و پسرخاله‌ام موجب آلوده شدن من هم شد.

- چگونه با مردان وارد رابطه می‌شدی؟
بعد از فرار از خانه خاله‌ام، آواره کوچه و خیابان شدم. نه جایی برای استراحت داشتم و نه پولی برای تغذیه. از طرفی، مصرف شیشه بسیار آزارم می‌داد. برای همین، تصمیم گرفتم هر طور شده جایی برای استراحت پیدا کنم. رابطه من و پسرخاله‌ام کارم را یکسره کرده بود و دیگر ترسی از رابطه با مردان نداشتم. برای همین، به سراغ مردان جوانی رفتم که هم جایی برای سکونت داشتند و هم شرایط استعمال مواد‌ مخدر را برایم فراهم می‌ساختند.

- از کی وارد باند بابا شدی؟
در این میان، با فردی به نام مسلم آشنا شدم. او مسافرکش بود و در فرودگاه رفت‌وآمد داشت. وقتی مسلم متوجه شد که من فراری هستم و برای تأمین هزینه‌هایم دست به هر کاری می‌زنم، گفت اگر گوش به حرفش بدهم، می‌توانم پول خوبی به جیب بزنم. متأسفانه بدون اینکه به آینده‌ام فکر کنم، پیشنهاد بی شرمانه مسلم برای ارتباط با مردان هوسران را قبول کردم و از چاله در آمدم و درون چاه افتادم.

- چگونه وارد باند بابا شدی؟
درست یادم نیست. مسلم مرا به آن مرد شیطان‌صفت معرفی کرد. بابا مردی پنجاه‌ساله است که با پسر بیست‌وهفت‌ساله‌اش زندگی می‌کند.

- چرا به او بابا می‌گویی؟
فقط من به او بابا نمی‌گفتم بلکه هر هفت دختر دیگری که شرایط من را داشتند و از خانه فرار کرده بودند و در خانه‌اش زندگی می‌کردند او را با این نام صدا می‌زدند.

- آنجا چطور جایی بود؟
خانه‌ای دوطبقه در یکی از مناطق برخوردار شهر بود. من و چند دختر دیگر که شرایطشان مثل شرایط من بود در آنجا زندگی می‌کردیم.

- برای بابا چه‌کار می‌کردید؟
بابا در تلگرام کانالی به همین نام داشت. افراد مبتذل در این کانال عضو می‌شدند و به بابا پیام می‌دادند. بعد او طبق وعده‌ای که داده بود، من یا دیگر دوستانم را به فرد مورد‌نظر معرفی می‌کرد و پس از پایان کار ٩٠ درصد از پول دریافتی را به بابا می‌دادیم و ١٠ درصد از آن را هم برای خودمان بر می‌داشتیم. او می‌گفت اگر می‌خواهیم جایی برای زندگی کردن داشته باشیم، باید بهای آن را بپردازیم.

- چه بهایی؟
علاوه‌ بر انجام کارهای خانه و پرداخت ٩٠ درصد از پول دریافتی‌مان، او و پسرش از ما سوء استفاده می‌ کردند.

- تاکنون با چند نفر رابطه داشته‌ای؟
نمی‌دانم اما همه آن‌ها قانونی بوده است.

- چطور؟
آن‌ها مرا موقت عقد می‌کردند.

- پس از اتمام مدت عقد، عده نگه می‌داشتی؟
نمی‌دانم عده چیست.

- می‌دانی مرتکب چه جرمی شده‌ای و چه جزایی در انتظارت است؟
بله، حبس و شلاق.

- می‌دانی یکی دیگر از احکامی که قانون‌گذار برای اتهامت در نظر گرفته است اعدام است؟
مگر من آدم کشته‌ام؟ شما دروغ می‌گویید. خدا پدر و مادرم را نیامرزد. مقصران اصلی آن‌ها هستند. قاضی باید حکم اعدام را برای آنان صادر کند.

- حرف دیگری مانده است که بخواهی بگویی؟
می‌خواهم توبه کنم. می‌خواهم زندگی‌ام را از نو بسازم. خودم می‌دانم که مرتکب گناه بزرگی شده‌ام. من تقصیری نداشتم. شاید اگر من هم سایه پدر و مادر روی سرم بود، الان دانشجو بودم و زندگی خوبی داشتم.

منبع: نوداد

انتهای پیام/

برچسب ها: اعتیاد ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۰
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
هيييييي خدااااا
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
کاش کسايي که همش ميگن اعدام يک لحظه خودشون رو جاي اون دختر بذارن
United States of America
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۸ شهريور ۱۳۹۷
افرادی که تقصیرخطاها وگناه خودشونو به برهر کسی نسبت می دهند به غیرازخودشان که مرتکب شده وخودرابی تقصیر و بیگناه میدانندو انگشت اتهام کارهای مجرمانه را به سمت زمین وزمان دراز میکنند الا خودشان، وجودشان برای جامعه خطرناکه ودوباره بعد از آزادی از زندان مرتکب جرم خواهند شد چون در وجودشان هیچ احساس پشیمانی واصلاح رفتاربد واشتباه راندارندمثل این خانم که در جواب میگوید مگرانسانی راکشته ام؟
-
ناشناس
۰۹:۴۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
باز هم اعتیاد و کوتاهی مسئولین
Iran (Islamic Republic of)
Zahra
۰۹:۱۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
من دیدیم توکشورهای خارجی کسی که بدسرپرست دولت اونو ازخانواده میگیره وسرپرستیش به عهده میگیره هزینه تحصیل وزندگیش میده .اما متاسفانه اینجا دولت هیچ نظارتی برخانواده ها نداره هرکس بفکر خودشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
از خانواده بی بند و بار فرزند به تباهی کشیده شده هرچند که باید مجازات برایش مشخص شود ولی حتما باید کارشناسی شود که چرا به این راه کشیده شده و مقصران اصلی چه کسانی هستند و مجازات برای همه و به میزان خودش تعیین شود نه اینکه یکباره دختر را مقصر دانسته و فقط حکم برای او صادر شود.خداوند کمکش کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
منشا همه مشکلات اعتیاد
نه از خانواده معتادا حمایت میشه نه ظاهرا کاری برای مواد مخدر که ب راحتی در دسترس جواناس فکری میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
منشا همه مشکلات اعتیاد
نه از خانواده معتادا حمایت میشه نه ظاهرا کاری برای مواد مخدر که ب راحتی در دسترس جواناس فکری میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ی
۰۷:۱۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
ممنون از اینکه دادگاهها علنی شد علی یعنی اشکار. پس روتوش و پوشاندن صورت متهم برا چیست
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۰۲:۳۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
سلام متاسفم از کسایی که می گن باید اعدام بشه این بدبخت از سر ناچاری دست به این کار می زده مملکت ما کو کار اگه هم کار می خواست بکنه اونم تو شهر غریب پول یک وعده غذا شو هم نمی تونست در بیاره چه برسه پول جاه و مکان و دیگه هم وس به دختر مجرد پناه می ده معلومه دارین از شکم پر این حرف می زنین حضرت علی می فرماید اگه از یه دری فقر بیاد ایمان از بین می ره حالا این یک مورد پیدا شده و اعدام بشه مملکت درست میشه باید از ريشه درست کنن
به خدا گریم می گیره این جور چیزهایی می شنوم دلم به درد میاد ما همه ایرانی هستیم از یه آب و خاک هستیم باید این جوری سرمان بیاد خدایا به کجا کشیده شدیم
Germany
ناشناس
۲۱:۲۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
اگر سایه پدر ومادر نباشد چه ها می شود متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
گناهکاران بدون توجه به اینکه بخاطر اعمال خود در مقابل خداوند مسئول هستند گناه را به گردن مقصران دیگر می اندازند. درست است که پدر این شخص رفتار غلطی داشته ولی اشتباه پدر گناه فرزند را توجیه نمی کند و خدای عادل هر گناه هر دو را جدا محاسبه می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
چقدرم ماشالا رو دار و حاضر جوابه اشتباهشو گردن نمیگیره
Germany
ناشناس
۰۸:۴۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
شکم گرسنه از سیر خبر نداره
کار اشتباه وگناه بزرگ بوده ولی عاقل شدن و بزرگی در کنار خانواده خیلی مهم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
خدایا برادران و خواهران این مرز و بوم را از تمامی شرها به تو می سپارم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
سلام - ریشه یابی باید کرد هست - چرا نتوانستند شرایط را برای زندگی لا اقل متوسط فراهم کنند.

خدا کمکمون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
متاسفانه هرخبری پخش می شود عده ای ربط اش می دهند به اختلاص ومسائل مالی وبابک زنجانی !مقصراصلی پدر ومادرش بودند نه شخص دیگر
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۴:۵۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
متاسفم واقعا
Germany
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
بسوزه پدر اعتیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
داریم به کجا می رویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
بابک زنجانی چرا اعدام نکردند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
الان این چه ربطی به بابک زنجانی داره
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۳:۰۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
باید هر چه زودتر بابا و این دختر اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
باید سپرد دست قانون
Germany
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
دختره ازبدبختی به این راه افتاده ازقاضی تقاضای عاجزانه وباچشمان اشبارم.که این دخترو فرصت زندگی دیگریبدن البته بنحوی ازطرف دولت کمک واشتغال که شاید توبه کنه وبزندگی برگرده.واما اون بابای لعنتی وپسرش ووووو مجازات مناسب ویااعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
یه عده از افراد فقط دو کلمه یاد گرفتن و در جواب هر خبری میگن ( فقط اعدام )دوستان قاضی هستی وکیل هستی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
اصلا نمیدونن ماجرا چیه فقط یک حرفهایی را دائم میزنن در همه خبرها هم هستن از فوت هنرمندان و اشخاص تا حوادث اخبار :)))))))))) کلا حرفاشون بیربطه به خبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
خودشونو اعدام کنن از دستشون راحت بشیم
Australia
ناشناس
۰۹:۱۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
این افرادی که می نویسن اعدام اصلا متن و نمی خونن که حداقل بدونن چی هست الکی هی پست میزارن فقط اعدام.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
اینها گناهی ندارند ولی اگر ازاد هم بچرخند باعث اسیب اجتماعی و فساد بقیه و خصوصا درستکارها میشوند .اگر اعدام بشن که هیچ ولی در صورت حبس و شلاق بعد از ازادی برای حداقل ده سال پابند الکترونیکی موقعیت یاب ببندید بهشون و هر ادرسی که هستند براشون محدوده معین کنید .مثلا بیشتر از پنج کیلومتر حق دور شدن نداشته باشند ...برای درامدشون هم در زندان اشتغال خانگی بهشون یاد بدید و محصولاتشون را بخرید یا بهشون کار بدین و محدوده محل کار تا خانه هم مشخص باشه تا دوباره خلاف نکنند .ازمایشهای سر نزده اعتیاد هم ازشون بگیرید .
Iran (Islamic Republic of)
پدرام
۱۰:۰۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
نظرات عجیب و غریبی داری. اونی که درستکاره با عشوه صد تا دختر هم به خطا کشیده نمیشه. اخوی اونهایی میرن سراغ این دخترها که ظاهز و باطنشون با هم فرق داره. پس نگران درست کارها نباش. تا به حال شب ها توی پارک یا خیابون خوابیدی ؟ تا حالا شده چند روز گرسنه باشی وکسی بهت غذا نده ؟ هر وقت اینها را تجربه کردی بیا اینجا و از اعدام و پابند الکترونیکی و...... حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۲:۴۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
آن بابا باید اعدام کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
لطفا برخورد قاطع شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
چشم حخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
هرکسی در هر جایی و مقامی اگر تخلفی انجام داد بایستی محاکمه بشه .

هر کسی بجای خودش باید محاکمه بشه
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۱:۳۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
باید سپرد دست قانون
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۰:۴۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
اعدام فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
اعدام شده . بروید دزدان و مسببان این مشکلات جامعه را اگر بگیرید و اعدام کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ص
۲۳:۲۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
بلی نظر خوبی است اعدام!! اعدام برای کسی که قربانی فقر و خانواده ی گرفتار در دام اعتیاد وتنهایی است، فکر می کنی چه زندگی داره این دخترگرفتار در بند مردان هوسباز ..... فقط بلدیم از روی کینه نظربدیم،...
آخرین اخبار