رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت:طرح ملی دادرس برای ارتقای آمادگی دانش آموزان در شرایط بحرانی در هشت هزار مدرسه اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ شهاب الدین صابونچی رئیس سازمان جوانان هلال احمر در قزوین با اشاره به اجرای طرح ملی دادرس در ۸ هزار مدرسه گفت: در هر یک از این مدارس، ۴۰ تا ۵۰ دانش آموز، آموزش داده می‌شوند.

شهاب الدین صابونچی افزود: طرح ملی دادرس در ردیف طرح‌های ملی است و در ۶ سال گذشته با برگزاری المپیاد، قابلیت‌های خوبی پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: اعتبارات سازمان جوانان در سال جاری حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است که صرف ارتقای بهره وری و بهبود عملکرد خواهد شد.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر برگزاری اردو‌های منتخبان و فعالان کانون‌های هلال احمر در گروه‌های سنی مختلف را از اقدامات مهم برای ارتقای شاخص‌های طرح برشمرد و گفت: امسال حدود ۱۰ هزار نفر در اردو‌های هلال احمر شرکت کرده اند که دو برابر رقم سال گذشته است.

صابونچی با بیان اینکه سازمان جوانان هلال احمر گروه‌های سنی کودک تا جوانان ۳۰ ساله را دربرمی گیرد، گفت: در کانون‌های «غنچه‌های هلال» ویژه پیش دبستانی ها، دانش آموزی، دانشجویی و جوانان، کانون‌های روستایی و طلاب در مجموع بیش از یک میلیون نفر عضو هستند.

انتهای پیام/

طرح ملی دادرس برای ارتقای آمادگی دانش آموزان اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.