در حال حاضر ورود و خروج خودرو‌ها در جاده‌های گیلان با ۴۲ دستگاه تردد شمار ثبت و ضبط می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمد رضا نازک‌کار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: در حال حاضر برای کنترل میزان ورود و خروج خودرو‌ها در جاده‌ها و محور‌های استان گیلان با ۴۲ دستگاه تردد شمار نصب شده ثبت و ضبط می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گیلان از اعیاد قربان تا غدیر پنجمین استان پرتردد کشور معرفی شدافزود: بر اساس آمار‌های دریافتی بیش از ۸۸۱ هزار و ۶۲۵ دستگاه خودرو از تعطیلات عید قربان تاعید غدیر به استان گیلان وارد شد و با این میزان حجم ترافیکی، گیلان پنجمین استان پرتردد کشور شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: همچنین در این مدت ۹۹۸ هزار و ۹۲۸ دستگاه خودرو از جاده‌های استان خارج شدند.

محمد رضا نازک‌کار افزود: از ۸۴ محور رفت و برگشت گیلان، محور لاهیجان به لنگرود با ۵۳۰ هزار و ۸۴۴ دستگاه خودرو و لنگرود به لاهیجان با ۵۰۶ هزار و ۸۸۱ دستگاه خودرو از پرترددترین جاده‌های گیلان در تعطیلات اخیر بودند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر استان گیلان دارای ۶ محور اصلی شامل آزاد راه لوشان‌- قزوین، جاده قدیم لوشان- قزوین، منجیل- طارم، چابکسر- رامسر، آستارا- اردبیل و خلخال- اسالم است.

 

انتهای پیام/م.ع

ثبت و ضبط ورود و خروج خودرو‌ها در جاده‌های گیلان با ۴۲ دستگاه تردد شمار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.