۹۶ نقطه پرخطر و حادثه ساز در جاده‌های گیلان شناسایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: ۹۶ نقطه پرخطر و حادثه ساز در جاده‌های گیلان شناسایی شد و اصلاح نقاط پرخط و حادثه ساز جاده‌ های گیلان در ۳ مرحله انجام خواهد شد.

وی افزود: آشکار سازی، ترمیم نقاط حادثه ساز در کوتاه مدت و همچنین ساخت جاده جایگزین برای اصلاح نقاط پرخط و حادثه ساز جاده‌ای باهدف کاهش سوانح رانندگی و تلفات جاده‌ای در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان بر ضرورت تکمیل سامانه‌های هوشمند کنترل جاده‌ای و نصب دوربین‌های کنترل ترافیک در استان تاکید و خاطر نشان کرد: تکمیل سامانه پایش تصویری جاده‌ای نقش به سزایی در پیشگیری از تخلفات رانندگی ایفا می‌کند.

حجت شعبانپور با اشاره به اهمیت نصب سامانه پیمایش هوشمند تردد ناوگان در ایمن سازی حمل و نقل جاده‌ای عمومی گفت: این دستگاه با اتصال به خودرو‌های عمومی، اطلاعات مورد نیاز را به سرور‌های پلیس ارسال کرده و از ارتکاب رانندگان به تخلف جلوگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی به سامانه سپهتن و پایش و کنترل هوشمند تردد خودرو‌های عمومی در کاهش حوادث جاده‌ای و پیشگیری از تصادفات بسیار موثر خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/م.ع

۹۶ نقطه پرخطر و حادثه ساز در جاده‌های گیلان شناسایی شد

برچسب ها: وضعیت راه ها ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.