به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمد رضا نازک کار مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای گیلان گفت: در حال حاضر علاوه بر وجود ۱۵ مجموعه استراحتگاهی برای رانندگان و مسافران، ۱۶ مرکز خدمات رفاهی دیگر نیز در حال ساخت است.
وی از استقرار مراکز خدمات رفاهی گیلان در مسیرهای اصلی استان خبر داد و افزود:در تلاشیم این مجموعهها به ۴۳ واحد رفاهی افزایش یابد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای گیلان همچنین به رسیدگی شکایات حوزه حمل و نقل اشاره و خاطر نشان کرد: کمیسیون ماده ۱۱ و کمیسیون ماده ۱۲ مستقر در اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای گیلان به شکایات رانندگان و اتحادیهها رسیدگی میکند.
محمد رضا نازک کار تلفن گویای ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای گیلان را آماده دریافت نظرها و یا انتقادهای مردم و رانندگان اعلام و تصریح کرد: علاوه بر این تشکلهای صنفی و رانندگان میتوانند از طریق شماره ۳۰۰۰۱۴۱ و یا مراجعه به سایت WWW.۱۴۱.IR با اداره کل راهداری گیلان ارتباط برقرار کنند.
انتهای پیام/م.ع