عضو شورای عالی قضایی کشور گفت:با چند تصمیم نابه جا توسط عده‌ای بی‌کفایت یک‌مرتبه قیمت‌ها چند برابر، وضع مسکن و خودرو این‌گونه می‌شود و ارزش پول ملی کاهش یافت.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله کاظم صدیقی عضو شورای عالی قضایی کشور در نشست بررسی پشت پرده مفاسد اخیر اقتصادی که به میزبانی تشکل رویش نیروهای انقلاب برگزار شد، گفت: از برخی آیات شریفه قرآن کریم این‌گونه درس گرفته می‌شود که باید تلاش کنیم تا زمینه فساد و خونریزی در آدمی به وجود نیاید و از آن پرهیز شود.

وی با بیان اینکه کسانی که در تلاش برای فساد هستند در دنیا و آخرت جایی ندارند، تأکید کرد: شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی فرمود «ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت» لذا تشنگان قدرت و مفسدان جایگاهی در آخرت ندارند.

عضو شورای عالی قضایی کشور با بیان اینکه نفوذی‌ها می‌توانند خود را به هر شکلی دربیاورند، تاکید کرد: نفوذی‌ها از روز اول  دردسرساز و مشکل‌ساز  هستند؛ برخی همچون بنی‌صدر  شاید در انقلاب بودند ولی جنس‌شان با این انقلاب جور نبود و در امتحاناتی که پیش آمد از انقلاب جدا و رسوا شدند؛ دیدیم چه کسانی در کنار امام بودند و امروز در چه جایگاه‌هایی قرار دارند.

وی با بیان اینکه ولایت محور قبله، جهت زندگی، جریان توحید و جلوه عبودیت کامل است، گفت: دین مبین اسلام مظهر رحمانیت، رحیمیت و هدایت الهی است که محدود به جغرافیا و زمان محدودی نیست.

آیت‌الله صدیقی اظهار داشت: بعد از اعلام جانشینی حضرت علی (ع) توسط پیامبر مکرم (ص) قدرت‌طلبان هم‌قسم شدند جلوی ولایت قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: با چند تصمیم نابه جا توسط عده‌ای بی‌کفایت یک‌مرتبه قیمت‌ها چند برابر، وضع مسکن و خودرو این‌گونه می‌شود و ارزش پول ملی کاهش یافت؛ دشمن در تلاش است جلوی انقلاب ما که خار چشم مستکبران جهان است را بگیرد.

عضو شورای عالی قضایی کشور بصیرت و وفای مردم و خون شهدا را نگه‌دار انقلاب عنوان کرد و گفت: امام آدم‌های سکولار ابلیس است، این انسان‌های سکولار سبک زندگی غربی را نسبت به سبک زندگی اسلامی می‌پسندند، انحراف درون آن‌ها مقطعی نیست و از روز اول در نظام اسلامی نفوذ کردند که دولت موقت به آن اذعان داشت.

آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه رمز گرفتاری‌های مملکت جریان سکولاری است که در برابر خلافت الهی قرارگرفته است، گفت: ولایت‌فقیه ادامه غدیر و تجلی ادامه حکومت امیرالمؤمنین و مقدمه ظهر حضرت حجت (عج) است؛ انقلاب رو به‌پیش است ولی سکولارها برای ما مشکل‌ساز خواهند بود و میزان عدم موفقیت آن‌ها بستگی به میزان تبعیت مردم از ولایت دارد.

وی به مسئله جریان دادرسی در کشور توسط دادیاری، بازپرسی و دادستان اشاره کرد و اظهار داشت: این رویه، رویه خیلی طولانی و شکننده‌ای است؛ یکی از اشکالاتی که وجود دارد این هست که دانشگاه‌های ما مدیر به‌درستی تربیت نمی‌کنند؛ برخی از حوزه‌های علمیه ما سکولاری فکر می‌کنند و ولایی فکر نمی‌کنند.

عضو شورای عالی قضایی کشور با اشاره به نامه آیت‌الله آملی لاریجانی به مقام معظم رهبری، گفت: این مسئله برای تسریع روندها صورت گرفت؛ برخی از پرونده‌ها دارای صفحات زیادی هستند که قاضی باید نسبت به آن تسلط پیدا کند و دفاعیات طرفین را نیز بشنود و این مسئله زمان‌بر است، قاضی بر اساس هیاهو و تیتر روزنامه که نمی‌تواند قضاوت کند.

وی با بیان اینکه همه از اجرای عدالت خشنود می‌شوند، ادامه داد: دادگاه علنی به این معناست که شرکت در آن امکان‌پذیر است مگر اینکه جهاتی همچون امنیتی داشته باشد که صلاح نباشد علنی باشد.

آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه خطر نفوذ و عمروعاص‌های زمان را کم نبینید، گفت: بعد از چهل سال که دشمنان شب و روز کار می‌کنند و نفوذی‌ها در حال فعالیت شدید هستند باز شاهد رویش‌هایی همچون حججی‌ها  برای انقلاب اسلامی و ارزش‌ها هستیم.

عضو شورای عالی قضایی کشور تأکید کرد: نیروهای انقلابی مأیوس نباشند و با قوت به کار ادامه دهند.

 

انتهای پیام/م

نشست بررسی پشت پرده مفاسد اخیر اقتصادی در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.