فرماندار کاشان گفت :انتخابات وزن کشی نظام به رخ کشیدن جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا مومنیان،  در آخرین جلسه شورای اداری کاشان و همزمان با دوازدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کاشان، با تاکید بر پرهیز از نگاه جزیره ای وبخشی به مبحث انتخابات گفت: هریک شعبه انتخابات ریاست جمهوری در اعلام رای تاثیرگذار است. 

وی، فرمايش مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای اجرایی انتخابات مبنی بر برگزاری انتخابات سالم و بر اساس قانون را تاکیدکرد و گفت: تامین مشارکت حداکثری در تامین امنیت پایدار نظام از دیگر مواردی است که مقام عظمای ولایت خواستارشد. 

به‌گفته‌ وی،  مشارکت کمتر و به دور دوم کشاندن انتخابات ضربه به نظام است.

فرماندار کاشان، هر يك رای را مقابله با استکبار در پیشبرد اهداف اسلامی دانست و گفت :تلاش برای حاکمیت دوگانه در القای فاصله رهبری و دولت صحیح نیست که این القائات جز تضعیف نظام هیچ چیز دیگری ندارد.

مومنیان،  با تاکید براینکه مردم این مسایل را خوب می فهمند گفت :حضور همیشه در صحنه مردم در راهپیمایی ها و انتخابات موید این مطلب است که این القائات کارکرد خود را از دست داده است.

وی،با اشاره به اینکه اگر هر نقصی باشد به پای نظام نوشته می شود گفت :بیاییم جزیره‌ای عمل نکنیم و کلان انتخابات را ببینیم.

به‌گفته‌ مومنیان،  مدارا،  ملاطفت، پیش بینی و رصد مسایل از قبل در این دوره ضروری است 
فرماندار کاشان، هماهنگی دستگاه ها بدون مداخله در کار هم و زیرپاگذاشتن قانون گفت: از بین رفتن اعتبار مسوولان و نظام نخستین پیامد زیرپاگذاشتن قانون است.

مومنیان،  در ادامه با اشاره به اینکه اختلافات فرمانداری،  نهادها و ارگان های اجرایی و تصمیم گیری شهرستان واقعیت ندارد افزود :اگرچه تنگناها و نواقص  و تامین اعتبارات تحت تاثیر مناسبات کلان کشور موجود است اما این به معنای اختلافات نیست.

وی،کم هزینه ترین،  بهترین و سریع ترین مسیر برای رفع مشکلات و مقابله با آن را قانون عنوان کرد و افزود :هر کس آنرا زیر پا می‌گذارد اشتباه می کند و خسارتش بیشتر است.

به گفته وی،  رفتار بر مدار عقلانیت، برنامه ریزی و انقلابی گری امری لازم و ضروری در مسیر خدمت است.

فرماندار کاشان، پرهیز از پرداختن به نقد و تخریب افراد را یادآورشد و گفت: متاسفانه به جای نقد برنامه ها افراد نقد و تخریب می شوند.

مومنیان،  تخریب دولت را تخریب نظام دانست و گفت :آنچه در اختیارمان است صادقانه و خالصانه با استفاده از ابزار لازم، اختیارات قانونی و توانمندی های مدیریتی را در مسوولیت به کار بگیریم. 

وی، باتاکید بر اینکه دولت در مبارزه با مفاسد اقتصادی دولت نتیجه درخشانی دارد گفت :اشتغال بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دغدغه اصلی نظام است.

به گفته وی،ا
ستاندار اصفهان در نخستین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که مجوز آن فقط به شهرستان کاشان داده شده است ملاک عزل و نصب ها بر اساس رفتار، اقدامات و پیگیری اقتصاد مقاومتي در حوزه اجرایی مسوولان برشمرد.

فرماندار کاشان ،12 برنامه ملی در قالب 121 پروژه اقتصاد مقاومتی را یادآورشد و گفت: سهم استان اصفهان 89 برنامه در قالب 200 پروژه است که 160  زیر پروژه آن با پیگیری 23 دستگاه در حال پیگیری و اجرا است.

به‌گفته‌ وی، طراحی و راه اندازی سامانه بهین یاب در دو محور سرمایه در گردش و سرمایه ثابت شرکت های تولیدی و اعلام گزارش از طریق واحد کوچک و متوسط تا 100 كارگر و بررسی درخواست های آنها را از اقدامات موثر در بخش اشتغال در کاشان برشمرد.

فرماندار کاشان،  ایجاد مطالبات کاذب را کار غیر صحیحی خاطرنشان کرد و گفت: حوزه اقتصادی و فرهنگی کشور در دولت تدبیر و امید درمان اورژانسی ومسکن مقطعی شد.

مومنیان در پایان با تاکید بر اینکه 
دولت یازدهم هیچگاه دچار سیاه نمایی دوره های گذشته نشده است گفت :کشور از نظر ایجاد اشتغال از رتبه ۱۹۱ به رتبه ۱۲۱ در جهان ارتقاء پیدا کرده است که این رتبه در استان اصفهان 17 است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.