فرمانده انتظامی شهرستان تيران و كرون از كشف انبار احتکار لاستیک به ارزش 5 میلیارد ریال و دستگيري يك نفر در این رابطه خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "علي صادقي"فرمانده انتظامی شهرستان تيران و كرون اظهار داشت: در پي  سوء استفاده برخي از فروشندگان و توزيع كنندگان كالاهاي اساسی مردم ، موضوع شناسایی و برخورد با محتکران اقتصادی در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد برخي از فروشندگان لاستيك كاميون و تريلر از عرضه لاستیک خودداري کرده و باعث بروز مشكلات شديدي در اين صنف شدند، كه سرانجام مأموران اين فرماندهي موفق شدند انبار احتكار لاستيك كاميون و تريلر ايراني و خارجي را در این شهرستان شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی از این انبار بازدید به عمل آوردند که در نتیجه تعداد 145 حلقه لاستيك احتکار شده کشف شد.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه 5 ميليارد ريال اعلام شده اظهار داشت: در این رابطه با دستور مقام قضايي انبار احتکار کالا پلمپ و يك نفر نیز دستگير شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: برخورد با مفاسد اقتصادي در اولويت کاري ناجا بوده و پليس با کساني که کالاهاي مورد نياز مردم را احتکار کنند، برخورد قاطع مي کند و بر اين موضوع نظارت دقيق دارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.