یک مقام مسئول گفت: تجارت میوه‌های ممنوعه تنها در فضاهای مجازی و فروشگاه‌هایی که زیر مجموعه اتحادیه نیستند، انجام می‌شود.

سرو کله میوه‌های ممنوعه در فضای مجازی پیدا شداسدالله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از کاهش عرضه میوه‌های قاچاق در بازار خبر داد و گفت: تجارت میوه‌های ممنوعه تنها در فضاهای مجازی و فروشگاه‌هایی که زیر مجموعه اتحادیه نیستند و پروانه کسب ندارند، انجام می‌شود.

وی تنها واردات میوه‌های انبه، آناناس، نارگیل و موز را قانونی دانست و افزود: مابقی میوه‌های وارداتی موجود در بازار غیرقانونی است.

کارگر در پاسخ به این سوال که چرا علی‌رغم آنکه میوه‌هایی همچون سیب سبز فرانسه، گلابی آفریقا، لیموترش برزیل و غیره در ویترین مغازه‌ها توزیع می‌شود، اما نظارتی برآن نیست، بیان کرد: هر یک از افراد که میوه‌های خارجی موجود در مغازه‌ها را رؤیت کردند بلافاصله با شماره تلفن اتحادیه 55662380 تماس بگیرند تا بازرسان در اسرع وقت به تخلف آنها رسیدگی کنند.


بیشتر بخوانید: توزیع چراغ خاموش ۵ نوع میوه قاچاق در حاشیه میدان میوه‌وتره بار


رئیس اتحادیه میوه و سبزی در پاسخ به سوال دیگری که آیا تجارت میوه‌های ممنوعه در فضای مجازی تأثیری بر بازار میوه‌های داخلی دارد، تصریح کرد: با توجه به کوچک شدن سفره خانوار ناشی از شرایط اقتصادی، تجارت میوه‌های ممنوعه به سبب قیمت‌های هنگفت آنها تأثیری بر بازار داخل ندارد.

انتهای پیام/

مردم در صورت رؤیت میوه‌های ممنوعه اتحادیه را در جریان بگذارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار