مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:منطقه اورامانات و بخصوص جوانرود درحوزه ورزش بسیار مستعد است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صابر رحیمی در نشست مشترک هیتهای ورزشی جوانرود با اشاره به وقوع زلزله در این شهرستان و تخریب برخی اماکن ورزشی گفت:به دنبال این حادثه خوشبختانه اعتبارات خوبی در حال جذب شدن است و موجب می شود اماکن ورزشی این شهرستان مرمت و نوسازی شود.

وی همچنین از احداث چندین زمین چمن مصنوعی در جوانرود و مناطق روستایی خبرداد و گفت:شرایط بسیار خوبی در ورزش استان حاکم است و با همدلی امورات به سرعت در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه با تقدیر از همراهی فرمانداران محترم در پیشبرد اهداف ورزش و جوانان از نماینده محترم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی به منطور حمایتهای صورت گرفته در حوزه ورزش و جوانان قدردانی کرد.

صابر رحیمی همچنین با تشریح اهداف خود از سفر به شهرستانها گفت:این سفرها با هدف توسعه عادلانه امکانات ورزشی و با پشتوانه برنامه ریزی و اجرایی برگزار می گردد.

وی در خصوص ماده ۸۸ نیز گفت:بر اساس قانون ما موظف به واگذاری این اماکن به متقاضیان هستیم اما اولویت ما بر واگذاری اماکن به هیاتهای ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پایان خواستار برنامه ریزی شورای شهر و شهرداری جوانرود به منظور توسعه و حمایت ورزش شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

مرمت و نوسازی اماکن ورزشی شهرستان جوانرود

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.