در اولین روز هفته چند خبر ورزشی استان کرمانشاه در بسته خبرهای ورزشی اعلام می شود .

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، همایش پیاده روی خانوادگی بمناسبت هفته دولت و عید غدیر خم در شهرستان اسلام آباد غرب با حضور پرشور مردم ورزش دوست و مسئولین ، در روز جمعه  برگزار شد.

علی علیکرمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلام آباد غرب گفت : پیاده روی یکی از ورزشی های مهم برای تندرستی و حفظ سلامتی است و با برگزاری این همایش ها در مناسبتهای مختلف میتوان فرهنگ ورزش های همگانی را در راستای تندرستی و سلامتی جامعه به یک فرهنگ تبدیل کرد.

امیر سعید جلیلیان رئیس هیات ورزشهای همگانی شهرستان اسلام آباد غرب گفت : از برنامه های اجرا شده این همایش بازیهایی همچون هفت سنگ ، چوب کشی و دویزپا ، دادن بسته های آموزشی با محتوای سلامت خانوادگی با ورزش همگانی، بود .

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، اردوی امادگی و انتخابی تیم کیک بوکسینگ استان در محل خانه رزمی استان با حضور اکثریت قهرمانان استان به مربیگری عیسی سلیمانی و  ابوذر لرستانی برگزار گردید .

پروین ساسانی نائب رئیس هیات رزمی گفت : با توجه به مسابقه ی کشوری که قرار است ۱۵ و۱۶ شهریور در استان گلستان برگزار شود تیم منتخب بانوان رزمی در اردو بسر میبرند و با آمادگی کامل در مسابقات کشوری می درخشند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، در ادامه مسابقات تنیس روی میز بازی‌های آسیایی و در بخش انفرادی ندا شهسواری به مصاف چا هیو سیم از کره شمالی رفت.

شهسواری در این دیدار در چهار گیم متوالی بازی را به حریف پرآوازه خود واگذار کرد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

مهشید اشتری دیگر بانوی تنیس روی میز کشورمان نیز با باخت مقابل دیگر نماینده کره شمالی از بازی های آسیایی حذف شد.

 

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ایران با نتیجه تیمی ۶ بر ۴ روسیه را شکست داد و قهرمان کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) شد.

در ترکیب این تیم در وزن 80 کیلوگرم محمدرضا قیاسی از استان کرمانشاه حضور داشت که توانست حریف روس خود را با نتیجه 12 بر 1 شکست دهد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

حذف ندا شهسواری از مسابقات آسیایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.