مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه از احداث دو زمین چمن مصنوعی در شهرستان زلزله زده ثلاث باباجانی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رحیمی مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمانشاه از احداث دو زمین چمن مصنوعی در سطح این شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد و اظهارکرد: این دو زمین به منظور توسعه ورزش در مناطق روستایی شهرستان احداث می شود.

وی با اشاره به تکمیل زمین چمن فوتبال شهرستان ثلاث باباجانی اظهار کرد: به منظور حضور تیم های ورزشی مناطق زلزله زده در مسابقات استانی، هیات های استانی باید از نظر ورودیه مسابقات معافیت های لازم را در نظر بگیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: مطالبات جامعه ورزش و جوانان ثلاث باباجانی توسط نماینده این شهرستان در مجلس پیگیری جدی می شود و این اداره کل نیز تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات آن بکار خواهد گرفت.

وی افزود: در سالجاری اعتبارات خوبی برای شهرستان ثلاث باباجانی دیده شده است.

رحیمی یادآور شد: در برنامه ریزی و تخصیص اعتبارات و همچنین تکمیل پروژه های نیمه تمام ثلاث باباجانی را بصورت ویژه می بینیم و هیچ وعده ای نمی دهیم، مگر آنکه اجرایی شود و اگر در این سفرها وعده ای داده می شود قطعا اجرایی خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: توجه به وضعیت ورزش در مناطق زلزله‌زده و از جمله ثلاث باباجانی را از اولویت های اداره کل ورزش وجوانان استان است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

وضعیت ورزش در مناطق زلزله‌زده اولویت های اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.