مسابقات سنگنوردی انتخابی تیم استان فارس، اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور، به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید رضا ایزدی رییس هیات کوه نوردی و صعود‌های ورزشی استان فارس اظهار کرد: مسابقات سنگنوردی انتخابی تیم استان فارس به مدت دو روز، در دو بخش بانوان و آقایان در رده‌های سنی نوجوانان A. و B. جوانان و بزرگسالان برگزار و امروز با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

وی تصریح کرد: در روز نخست این دوره از مسابقات، در بخش بانوان با حضور ۲۵ ورزشکار رقابت‌ها آغاز شد و در پایان در رشته سرطناب و در رده‌های سنی مختلف خانم‌ها فاطمه منتظری، فریماه احمدیان، شقایق اسکندری وپردیس انوری پور، موفق به کسب مقام نخست شدند.

حمید رضا ایزدی افزود: در همین رشته خانم‌ها فاطمه چنگیزیان، رها نامجو و ملیکا زارع مقام‌های دوم و همچنین خانم‌ها عاطفه رضوی، آیناز رضوی و سحر شاهین بر سکوی سوم قرار گرفتند.

رییس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان فارس ادامه داد: در بخش بانوان رشته بولدرینگ، در رده‌های سنی مختلف خانم‌ها فاطمه منتظری، فریماه احمدیان، شقایق اسکندری و سیده مهلا موسوی به مقام نخست رسیدند.

وی اضافه کرد: خانم‌ها شبنم رزمی، آیناز رضوی و ملیکا زارع در این بخش بر سکوی دوم و فاطمه چنگیزیان، رها نامجو و سحر شاهین به مقام سوم رسیدند.

ایزدی تصریح کرد: در روز دوم مسابقات قهرمانی سنگنوردی داخل سالن فارس با حضور ۲۳ ورزشکار در بخش آقایان به کار خود ادامه داد و در پایان در رشته بولدرینگ و در رده سنی بزرگسالان حمید رضا غنیمتی، ایمان ادریسی و شهریار غضنفر نژاد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

وی گفت: در همین رشته و در رده سنی جوانان نیز محمد پور متقیان، محمد مهدی جلیلی و علیرضا اسکندر پور مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

حمید رضا ایزدی بیان کرد: در رده سنی نوجوانان A. در رشته بولدرینگ محمد محمدی و مرتضی مقبلی مقام‌های اول تا دوم و در رده سنی نوجوانان B. کورش صادقی و آرش صادقی مقام‌های اول و دوم و همچنین کورش دیبامنش و شایان بحرانی به طور مشترک مقام‌های سوم را کسب کردند.

رییس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی فارس اضافه کرد: در مسابقات قهرمانی سنگنوردی استان و در رشته لید و در رده سنی بزرگسالان شهریار غضنفر نژاد، ایمان ادریسی و حمید رضا غنیمتی مقام‌های اول تا سوم را بدست آورده و کورش صادقی و آرش صادقی در رده سنی نوجوانان B. این رشته، مقام‌های اول و دوم را کسب کردند.

در رده سنی نوجوانان A. این بخش از مسابقات نیز محمد محمدی و مرتضی مقبلی به ترتیب بر سکوی اول و دوم این دور از مسابقات قرار گرفتند.

مسابقات سنگنوردی انتخابی تیم استان فارس، نهم و دهم شهریور به میزبانی شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/ن

مسابقات سنگنوردی داخل سالن قهرمانی فارس در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار