کارخانه آسفالت و تاسیسات شن و ماسه شهرداری فهرج با حضور حبیب الله نیکزادی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

 کارخانه آسفالت و تاسیسات شن و ماسه در فهرج به بهره برداری رسیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  کارخانه آسفالت و تاسیسات شن و ماسه شهرداری فهرج با اعتباری بالغ بر 1میلیارد و 300میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری فهرج باحضور حبیب الله نیکزادی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و جمعی از مسئولین محلی و اعضای شورای اسلامی شهر فهرج به بهره برداری رسید.

امین وکیلی شهردار فهرج درحاشیه این مراسم گفت: تولیدات کارخانه آسفالت 80تن آسفالت در ساعت می باشد که می تواند به شهرستان های فهرج ، ریگان و نرماشیر خدمات رسانی کند.

وی در ادامه خواستار همکاری استانداری و مساعدت حبیب الله نیکزادی نماینده مردم شرق استان جهت تامین قیر برای این کارخانه شد.

وی ساخت کارخانه آسفالت را حرکتی زیربنایی در فهرج عنوان کرد و بیان داشت: 75درصد معابر شهر فهرج فاقد آسفالت یا آسفالت فرسوده است وی همچنین با اشاره به بهره برداری تاسیسات شن و ماسه بیان کرد تولیدات تاسیسات شن و ماسه 100تن در ساعت می باشد.

وی تولیدات این کارخانه را شن شسته ، عدسی، نخودی، بادامی و شکسته بیان کرد که می تواند به شهرستان های همجوار خدمات رسانی کند.

همچنین یک کلینیک دندانپزشکی با اعتباری بالغ بر 150میلیون تومان در روستای برج اکرم از توابع بخش مرکزی فهرج به بهره برداری رسید، با راه اندازی این مرکز 20هزار نفر از ساکنان روستاهای اطراف از خدمات آن بهره مند می شوند .

همچنین یک پانسیون پزشک با زیر بنای 82متر مربع با 2اتاق و اعتباری بالغ بر 130میلیون تومان در این روستا به بهره برداری رسید و اهالی روستای برج دشتوئیه فهرج از راه آسفالت مناسب برخوردار شدند .

بلوار ورودی دشتوئیه با اعتباری بالغ بر 260میلیون تومان با مشارکت بنیاد مسکن فهرج و دهیاری روستا به بهره برداری رسید که ورودی این روستا به طول یک کیلومتر که جمعا 7هزار متر مربع از محل اعتبارات قیر معادل 45تن اسفالت شده است.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.