امام جمعه موقت قزوین گفت: اگر کسی قدرت خود نگری داشته باشد می‌تواند عقلش را بکار ببرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین علی قابل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: داشتن معرفت دینی، دل نسپردن به دنیا و توکل به خدا از نشانه‌های افراد با تقواست.

حجت الاسلام و المسلمین قابل در ادامه به حضور رییس جمهور در مجلس و پاسخ به سوالات نمایندگان اشاره کرد و گفت: اگر چه این موضوع واقعه تلخی بود، ولی امیدواریم که نتیجه خوبی داشته باشد.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری از نمایندگان و از رییس جمهور به خاطر خودداری که داشتند، تشکر کردند چرا که قدرت در آن روز جلوه نداشت و مردم سالاری دینی را نشان می‌داد.

امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: رییس جمهور طرح سوال را حق مردم می‌دانست، اما مجلس از پاسخ وی قانع نشد.

حجت الاسلام و المسلمین قابل با تاکید بر اینکه باید به همه امور مردم نظارت شود، گفت::دولتمردان نشان دادند که از طبقه محرومان نیستند و درد مردم را حس نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: دولتمردان باید بدانند که بعضی از مردم کارت یارانه خود را برای خرید نان در گرو نانوایی می‌گذارند.

امام جمعه موقت قزوین گفت: باید مسئولان به صورت مخفی بر امور مردم نظارت کنند تا درد آنان را متوجه شوند و از این خواب آلودگی بیرون آیند.

وی به سالروز مبارزه با استعمار انگلیس اشاره کرد و گفت: خیانت‌های انگلیس همچنان ادامه دارد و برخی هم سرسپرده آنان هستند و دستشان را می‌گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین قابل افزود: امروز همچون گذشته جوانانی هستند که اگر اراده کنند آن‌ها را نابود خواهند کرد.

وی همچنین به شهادت میثم تمار از یاران با وفای امام علی، شهید قدوسی، شهید محمدی و دستجردی اشاره کرد و یاد آنان را گرامی داشت.

انتهای پیام/

خطبه های نماز جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.