رشته‌هایی که بازار کار ندارند، اما همچنان پرمتقاضی اند! / انتقال دانشجویان پزشکی خارج به ایران از ۲۰۱۹ ممنوع می‌شود/ در مواجهه با بحران‌های زندگی چه کنیم؟ / ابلاغ طرح رایگان شدن هزینه حامل‌های انرژی مدارس دولتیبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

رشته‌هایی که بازار کار ندارند، اما همچنان پرمتقاضی اند!

با اشباع بازار کار برخی رشته‌ها به نظر می‌رسید دروان افول آن‌ها هم رسیده باشد، اما برخی همچنان زرق و برق سابق را برای متقاضیان دارد.

انتقال دانشجویان پزشکی خارج به ایران از سال ۲۰۱۹ ممنوع می‌شود

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: از سال ۲۰۱۹ دانشجویان ایرانی رشته‌های پزشکی اجازه انتقال به دانشگاه‌های داخل کشور را ندارند.

جلوگیری از ریزش موی سر + راه حل درمان فورى

داشتن مو‌هایی زیبا و پرپشت در هر سنی سبب اعتماد به نفس و جذابیت در افراد می‌شود به همین دلیل حتی در دوران سالمندی مراقبت از موهایتان را فراموش نکنید.

سوالات خود را در زمینه «بیماری‌های عصبی» اینجا مطرح کنید

سوالات خود را از امروز در زمینه «بیماری‌های عصبی» از ما بپرسید تا پاسخ آن را از متخصصان جویا شویم.

تحصیل ۷ هزار دانشجوی رشته پزشکی در دانشگاه‌های مجاز بین‌المللی/ بومی گزینی؛ راهکاری استراتژیک

لاریجانی گفت: ۷ هزار نفر در دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت بهداشت و ۳ هزار نفر در دانشگاه‌های غیر مجاز مشغول به تحصیل هستند.

ابلاغ طرح رایگان شدن هزینه حامل‌های انرژی مدارس دولتی در انتظار سازمان برنامه و بودجه/ تعیین سقف اعتباری ۱۰۰ میلیارد تومانی برای اجرا

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش اجرای طرح معافیت از پرداخت حامل‌های انرژی مدارس دولتی را منوط به نظر ابلاغ سازمان برنامه و بودجه دانست.

در مواجهه با بحران‌های زندگی چه کنیم؟

یک مشاور خانواده معقتد است در ازدواج هایی که مشکلات سازگاری به وجود می‌آید، بحران‌ها مانند یک فنر زوجین را به بالا پرتاپ و ذهن‌ آن ها را درگیر می‌کند.

زمان آغاز ثبت نام در بیست و دومین ازدواج دانشجویی اعلام شد

دبیر ازدواج دانشجویی کشور گفت:مراسم ازدواج دانشجویی در قالب بیست و دومین دوره طرح بعد از اربعین حسینی به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.