استفاده از ابزارهای الکترونیکی و اجرای هدفمند طرح های ترافیکی پلیس راه در کاهش حوادث رانندگی موثر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در همایش تجلیل از فرهنگیاران و نمونه‌های ترافیکی با قدردانی از فرهنگیاران ترافیک در ارتقاء نظم و امنیت ترافیکی استان، گفت: مدیریت و کنترل سرعت مستلزم تدابیر و روش‌ های اجرایی خاص بنا به موقعیت زمانی و مکانی برای کاهش حوادث رانندگی است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در مازندران و بحث جذب گردشگر از سایر استان‌ های کشور، انضباط بخشی ترافیکی از جمله مواردی است که باید در زمان اجرای طرح‌های پلیس در انضباط بخشی ترافیکی مد نظر قرار گیرد.

وی با تاکید بر اجرای منظم طرح‌ های ترافیکی، ارائه آموزش‌ های هشداری، استفاده از ابزار‌های الکترونیکی و اجرای هدفمند طرح‌ های ترافیکی پلیس راه برای کاهش سرعت خودرو‌ها را از مهمترین راهکار‌های جلوگیری از بروز حوادث و تلفات جاده‌ ای در محور‌های مواصلاتی و معابر بین شهری استان برشمرد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران، استفاده از ظرفیت فرهنگیاران ترافیک و نیز دانش آموزان در ترویج فرهنگ خود کنترلی در انضباط رانندگی را از مهمترین مولفه‌ های مورد توجه پلیس در ایجاد نظم و امنیت ترافیکی در استان برشمرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از نمونه‌ های ترافیکی و رانندگان قانونمند قدردانی شد.

انتهای پیام/ م

استفاده از ابزار‌های الکترونیکی به منظور کاهش تصادفات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار