مدیرکل کمیته امداد گیلان از خانه دار شدن ایتام مددجویاین استان تا پایان سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ علیرضا محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان گفت: ایتام مددجوی کمیته امداد گیلان به ویژه در روستا‌ها تا پایان سال ۹۸ صاحب مسکن می‌شوند.

وی با اشاره به شناسایی ۳۱ هزار خانوار مددجوی مستعد اشتغالزایی در گیلان افزود: این افراد پس از مهارت آموزی تسهیلات اشتغالزایی دریافت کرده و خودکفا می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان همچنین از آغاز اجرای ۶ هزار و ۲۰۰ طرح عمرانی شامل ساخت و خرید ۲ هزار و ۲۰۰ مسکن و تعمیر و بازسازی ۴ هزار خانه مددجویان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در هفته دولت خبر داد.

محمدی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در روز‌های ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه در گیلان همزمان با سراسر کشور و ۱۱ مهر در مدارس استان گیلان اظهار داشت: کمک‌های مردم و دانش آموزان میان دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود با کمک خیران تا قبل از بازگشایی مدارس سبد تحصیلی دانش آموزان نیازمند به ارزش هرکدام ۳ میلیون ریال تامین شود، تصریح کرد: ۱۰ هزار دانش آموز و ۳ هزار دانشجوی نیازمند در گیلان مددجوی کمیته امداد گیلان هستند.

انتهای پیام/ ع

صاحب خانه شدن ایتام مددجوی کمیته امداد گیلان تا پایان سال ۹۸

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.