۱۳۶ طرح عمرانی در هفته دولت در بندرانزلی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ میرشمس مومنی زاده فرماندار بندر انزلی گفت: ۱۳۶ طرح عمرانی با اعتبار ۸۳۸ میلیارد و ۸۹۱ میلیون ریال در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد که از این تعداد طرح‌ها ۵۶ طرح درحوزه عمران روستایی است.

وی با اشاره به ایجاد ۹۱ فرصت شغلی با افتتاح این طرح‌های عمرانی در هفته دولت افزود: میزان اعتبار طرح‌های عمرانی در هفته دولت سال گذشته ۶۳۰ میلیارد ریال بود که باتوجه به اعتبار هزینه شده در هفته دولت سال جاری شاهد رشد ۳۵ درصدی اعتبار هستیم.

فرماندار بندر انزلی با اشاره به افتتاح ۶ انبار و یک سیلوی غلات و یک روغن مخزن با هزینه بیش از ۳۷۰ میلیارد ریال در بنادرو دریانوردی و همچنین ۴۵ پروژه عمرانی درحوزه شهری با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال توسط شهرداری بندرانزلی و گشایش خانه بیماران اوتیسم در شهر بندرانزلی گفت: افتتاح ۵ پروژه اجرای طرح هادی روستایی، افتتاح ساختمان دهیاری روستای کپورچال، افتتاح همزمان ۸ پروژه خدمات کشاورزی، افتتاح همزمان ۳۱ پروژه توسعه شبکه برق، افتتاح همزمان ۲ پروژه آسفالت روستایی و ۱۵ باب منزل مسکونی و ۳ طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمله پروژه‌های روستایی هفته دولت امسال در شهرستان بندرانزلی است.

میرشمس مومنی زاده با اشاره به افتتاح ۲ واحد مرغداری در روستای کچلک انزلی افزود: ساختمان آموزشی آموزشکده فنی شهید خدادادی بندرانزلی، خانه هلال روستایی، یک واحد تولیدی البسه در روستای طالب آباد و یک زمین ورزشی و ساختمان دهیاری روستای جفرود پایین در هفته دولت امسال در شهرستان بندرانزلی افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح ۴ پروژه گردشگری در بندرانزلی تصریح کرد: ۴۸ واحد مسکن مهر نیز در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

 

انتهای پیام/م.ع

افتتاح ۱۳۶ طرح عمرانی در بندرانزلی

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.