پروژه‌های عمرانی و خدماتی در هشترود به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و به مناسبت هفته دولت، پروژه‌های عمرانی و خدماتی در هشترود به بهره برداری رسید.

صبح امروز چهارشنبه طرح هادی و آسفالت معابر روستایی و چهارصدمین واحد مسکونی روستایی احداثی از هفته دولت سال قبل تا هفته دولت سال جاری در روستای عمودیزج از توابع بخش مرکزی شهرستان هشترود افتتاح شد.

باحضور رحمتی معاون عمرانی استاندار، باباپور مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان، امینیان فرماندار هشترود، رحیمی امام جمعه شهرستان هشترود، بخشداران، روسای ادارات، اهالی، دهیاری و شورای اسلامی روستای عمودیزج طرح هادی این روستا به بهره برداری رسید.

بهمن مهرانی فر مدیربنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان هشترود در ابتدای این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر و تقدیر از حضورمسئولین محترم استانی وشهرستانی گفت: طرح هادی روستای عمو دیزج با اعتباری بالغ بر ۳میلیاردو ۴۰۰میلیون ریال شامل سنگفرش به مساحت ۲۳۰۰مترمربع، زیرسازی وآسفالت به مساحت ۱۲۰۰مترمربع، پیرنشین سنگی به طول ۴۰متر و کانیو به طول ۳۷۰متر اجرا شده است.

همچنین با مشارکت دهیاری و بخشداری مرکزی از محل قیر رایگان زیرسازی وآسفالت به مساحت ۳۰۰۰متر مربع بااعتبار ۸۰۰میلیون ریال اجرا شده است که جمع کل اعتبار هزینه شده برای روستا ۴میلیاردو ۲۰۰میلیون ریال است.

مهرانی فر افزود: از محل سهمیه قیر رایگان سال ۹۶ در ۱۰روستای شهرستان هشترود به مساحت ۴۲۳۰۰متر مربع آسفالت ریزی شده است.

در ادامه مراسم افتتاح چهارصدمین واحد مسکونی روستایی نیز مورد بهره برداری قرار گرفت که در گزارش اعلامی توسط مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اعلام شد: جهت احداث ۴۰۰ واحد مذکور مبلغ ۷۲میلیاردو ۴۰۰میلیون ریال تسهیلات کم بهره بانکی پرداخت شده و دو برابر مبلغ نیز توسط متقاضیان به عنوان آورده هزینه شده است. 

 

انتهای پیام/ش

 

افتتاح چهارصدمین واحد مسکونی روستایی

برچسب ها: مسکن ، قیمت مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.