شهرستان های استان کرمانشاه مانند سایر استان ها در هفته دولت پروژه های عمرانی خدماتی صنعتی شهرستان های خود را افتتاح می کنند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه در ششمین روز از هفته دولت ، آیین افتتاح و بهره برداری از کتابخانه عمومی پروین اعتصامی واقع در روستای ده پهن ،بخش مرکزی شهرستان کرمانشاه با حضور رنجبر فرماندار کرمانشاه و قبادی سرپرست بخشداری مرکزی و خانم خوانساریی مدیر کل کتابخانه های استان کرمانشاه با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان برگزار گردید.

معصومه حسنی خونسار مدیر کل کتابخانه های استان کرمانشاه افزود: پروژه کتابخانه عمومی شهدای چهر از محل اعتبارات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در سال 1390 با اعتباری بیش از پنج میلیارد و 500 میلیون ریال به تصویب رسید و از همین محل تامین اعتبار شد.

وی همچنین گفت: 2میلیارد و 170میلیون ریال از محل اعتبارات شهرستان هرسین برای تکمیل این پروژه مهم اختصاص و هزینه شد.

وی اظهار امیدواری کرد که فعالیت این مراکز فرهنگی با رضایت حق تعالی توام و موجبات ارتقاء سطح فرهنگی مردم هرسین و به خصوص روستای چهر را فراهم کند.

حسنی خونسار اظهار داشت: کتابخانه عمومی شهدای چهر هرسین، با 320 مترمربع زیربنا دارای بخش های مختلف مرجع، مخزن، سالن مطالعه، بخش کودک و دیگر بخش ها است.

وی ابراز امیدواری کرد که مردم روستا به ویژه کودکان و نوجوانان با عضویت در این کتابخانه از خدمات مفید آن استفاده و بهره لازم را ببرند.

فرماندار هرسین نیز در این مراسم گفت: افتتاح کتابخانه های عمومی، یکی از پروژه هایی است که افتتاحش هم دلچسب و خوشایند است و هم باعث ایجاد نشاط و امید در دل مردم است.

افتتاح گازرسانی به 60 روستایی شهرستان کرمانشاه با اعتباری بالغ 16میلیارد تومان و برخورداری 2500 خانوار روستایی از نعمت گاز ،با حضور مهندس سالاری معاون امور عمرانی استاندار،،شهبازی مدیر عامل شرکت گاز استان،رنجبر فرماندار کرمانشاه و قبادی سرپرست بخشداری مرکزی و برخی مسئولین استان و شهرستان در ‌روستای سراب یاوری انجام شد .

با حضور فرماندار شهرستان صحنه پروژه توسعه شبکه آب شهرک تاکسی رانی افتتاح شد.

این پروژه با اعتبار ۱/۲۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال در مدت یکماه اجرا با طول ۱۲۵۰ متر و بالوله پلی اتیلن سایز ۷۵ م .م و ۱۱۰ م م در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

در این افتتاحیه دکتر عباسی مدیر روابط عمومی آبفای استان و مهندس محمدی نژاد شهردار صحنه و بخشدار صحنه حضور داشتند.

31 طرح در حوزه های کشاورزی، عمرانی و خدمات رسانی با اعتباری بیش از 31 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در بخش کوزران افتتاح شد .

این طرح ها شامل اولین باغ مدرن رو سیمی، اجرای آسفالت معابر شهری و روستائی، اجرای طرح هادی و هدایت آب های سطحی در روستاها، احداث پل، سنگفرش معابر، آبیاری تحت فشار واحداث ساختمان کلانتری بخشداری کوزران است .

با بهره برداری از این تعداد طرح برای 31نفر اشتغال ایجاد شده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

افتتاح کتابخانه عمومی پروین اعتصامی واقع در روستای ده پهن

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.