مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه بر ضرورت برگزاري هرچه باشکوهتر برنامه هاي هفته دولت در سطح استان تاکيد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه فریدون یاوری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت بر ضرورت برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه های هفته دولت در سطح استان تاکيد کرد.

وی بر ضرورت اطلاع رسانی مناسب خدمات و اقدامات دولت تاکيد کرد و افزود: هفته دولت فرصت مغتنمي است تا اقدامات دولت در استان بصورت مناسب و شفاف به مردم اطلاع رساني شود.

وی گفت: هفته دولت فرصتی است که دستگاه های اجرايی کارآمدی خود را از طريق رسانه ها و اطلاع رسانی به مردم تبيين و توضيح دهند.

همچنين در اين جلسه ساير اعضاي ستاد بزرگداشت هفته دولت نقطه نظرات و پيشنهادات خود را براي برگزاري هرچه بهتر برنامه هاي هفته دولت در استان مطرح کردند .

هماهنگی با استانداری و حضور فعال در مراسم گرامیداشت هفته دولت از جمله غبار روبی مزار شهدا و ...برگزاری نشست خبری مدیرکل و تشریح دستاوردها و عملکرد سازمان در طول فعالیت دولت تدبیر و امید بازدید یا افتتاح پروژه های عمرانی محیط زیستی در مراکز شهری و صنعتی و افتتاح سیستم های پایش آنلاین هوا، آب و پساب در ادارات کل محیط زیست استان ها ،صنایع و واحدهای تولیدی و ... در شهرستان های سرپل ذهاب و قصر شیرین انجام گشت ویژه و اجرای طرح بازدید کارشناسان محیط زیست از واحدهای تولیدی صنعتی و خدماتی تبلیغات محیطی مناسب در محل اداره کل و ادارات محیط زیست شهرستان ها ارسال پیامک تبریک به کارکنان و همشهریان به مناسبت هفته دولت درج پیام تبریک هفته دولت در سایت اداره کل و کانال خبری اداره و کانال های خبری اجتماعی درج سربرگ گرامیداشت هفته دولت در مکاتبات اداری کلنگ زنی پاسگاه محیط بانی در سنقرو کلیایی به مناسبت فرارسیدن هفته دولت سرکشی و بازدید از خانواده معظم شهداء سازمان محیط زیست از مهمترین مباحث مطرح شده بود .

 

 

انتهای پیام/د

 

 

برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت در اداره محیط زیست کرمانشاه

 

 

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.