فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب، با تلاش کارشناسان مشاوره و مددکاری دایره اجتماعی شهرستان،80 درصد پرونده های ارجاعی به این مرکز از ابتدای سال جاری به مصالحه ختم شده است. 

موفقیت مددکاران  در مصالحه 80 درصدی پرونده هابهروز سرتیپ نیا  فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: : يكی از اقدامات مفيد و موثر كارشناسان دایره مشاوره و مددكاری پليس در شهرستان اسلام آبادغرب كه بسيار مورد استقبال شهروندان قرار گرفته مصالحه بين افرادی است كه به دليل مسائل مختلف به این مراکز مراجعه کرده اند.

وی ادامه داد: بيشتر پرونده های منجر به مصالحه در دايره مشاوره و مددکاری شهرستان مربوط به نزاع و درگیری، اختلافات زناشويی، تصادفات، اعتیاد و موضوعات حقوقي بوده است.

سرهنگ سرتیپ نیا  بیان کرد: مصالحه برخی از پرونده ها با تلاش مددکاران این فرماندهی با چندين جلسه پيگيری و رسيدگی توسط كارشناسان مشاوره صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب، یادآوری کرد: با تلاش کارشناسان مشاوره و مددکاری دایره اجتماعی اين فرماندهی از ابتدای سال تاکنون بیش از 400 فقره پرونده به مراکز مشاوره ارجاع شده است.

وی افزود: از مجموع پرونده های ارجایی به مراکز مشاوره و مددکاری، 320 پرونده منجر به سازش شده که در مجموع 80 درصد پرونده های ارجاعی به این مرکز را شامل می شود.

سرهنگ سرتیپ نیا در پایان گفت: واحد مشاوره و مددکاری شهرستان اسلام آبادغرب به طور روزانه آماده پاسخگویی به سوالات و مشكلات شهروندان در حوزه های خانوادگی، حقوقی ،فضای مجازی، آسيب هاي اجتماعی و اعتیاد بوده و شهروندان می توانند همه روزه در ساعات اداری به اين واحدها مراجعه و از خدمات رايگان آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/ز

 

بیش از 400 فقره پرونده به مراکز مشاوره ارجاع شده است
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.