مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دولت، اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی به سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات پیوست.

اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی به سامانه انتشار اطلاعات پیوستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ تورج همتی مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با بیان اینکه این اقدام گامی در راستای تکریم مراجعین و تسریع و تسهیل خدمت رسانی به آن‌ها می‌باشد، گفت: این اداره کل به محض دریافت درخواست شهروندان، به جز موارد بسیار معدودی که مرتبط با موضوعات محرمانه است، به صورت آنلاین پاسخ خواهد داد.

وی با اشاره به قابلیت انتشار مدارک و مستندات زیست محیطی از طریق این سامانه افزود: اسناد و مدارک طبقه بندی شده محرمانه در سازمان حفاظت محیط زیست و ادارات کل استانی بسیار محدود می‌باشد و اصل بر انتشار اطلاعات است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی راه اندازی این سامانه در اداره کل حفاظت محیط زیست استان را گامی دیگر در راستای رعایت حقوق شهروندی و کاهش تقاضا‌های حضوری دانست و ادامه داد: پژوهشگران و محققان، اصحاب رسانه و خبر و همچنین دیگر متقاضیان دریافت اطلاعات و آمار این اداره کل می‌توانند بدون محدودیت از طریق این سامانه به آدرس www.foia.iran.gov.ir که لینک آن نیز در تارنمای اداره کل به آدرس www.rko.doe.ir قرار گرفته است، ثبت نام و درخواست خود را مطرح سازند.

همتی گفت: شهروندان می‌توانند درصورت عدم دریافت پاسخ مورد نظر، شکایات خود را از طریق کمیسیون مربوطه در آدرس یاد شده اعلام و پیگیری کنند.

انتهای پیام // ف. ش

پاسخ آنلاین اداره کل محیط زیست خراسان رضوی در سامانه انتشار اطلاعات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.