مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: به مناسبت هفته دولت علاقمندان می‌توانند بصورت رایگان از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی استان بازدید کنند.

بازدید رایگان عموم مردم از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی استانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ تورج همتی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با اشاره به اینکه هدف این برنامه جلب حضور علاقمندان به حوزه محیط زیست طبیعی و آشنایی بازدید کنندگان با تنوع زیستی استان است، گفت: گنجینه‌های تنوع زیستی استان بطور دائمی در موزه‌های حیات وحش شهرستان‌های مشهد و ۱۲ شهرستان دیگر با به تصویر کشیدن زیستگاه‌های مختلف استان از جمله کوهستان، تپه ماهور، دشت و تالاب آماده سازی شده است.

وی با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این موزه‌ها با گونه‌های جانوری موجود آشنا و از قابلیت و پتانسیل‌های طبیعی استان مطلع شوند افزود: موزه‌های تاریخ طبیعی و تنوع زیستی سهم بسزایی در ارتقاء فرهنگ زیست محیطی و گرایش عموم مردم به سمت شناخت محیط زیست و حفاظت از آن دارد.

گفتنی است این موزه‌ها تا پایان هفته دولت در ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان‌های نیشابور، قوچان، سبزوار، درگز ، سرخس ،تربت حیدریه، تربت جام، بردسکن، کاشمر، گناباد، بجستان و خواف مستقر است که همه روزه به جز ایام تعطیل درساعات اداری آماده میزبانی از علاقمندان می‌باشد.

انتهای پیام // ف. ش

موزه‌های تاریخ طبیعی مؤثر در ارتقاء فرهنگ زیست محیطی است

برچسب ها: محیط زیست ، موزه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.