استاندار بوشهر گفت: افتتاح پروژه‌های هفته دولت امسال نسبت به سال قبل در استان بوشهر ۹۶ درصد افزایش دارد.

رشد ۹۶ درصدی افتتاح پروژه‌های در هفته دولتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان دیر با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد اظهار داشت: در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای سیاست استان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در راستای تحقق مطالبات و افزایش رضایت‌مندی مردم است.

وی با بیان اینکه بخشی از پروژه‌ها در هفته دولت و بخشی در دهه فجر افتتاح می‌شود افزود: در هفته دولت امسال ۴۳۹ پروژه عمرانی در استان بوشهر افتتاح می‌شود که از این تعداد ۴۱۵ پروژه عمرانی و ۲۴ پروژه تولیدی، اقتصادی و اشتغالزایی است.

استاندار بوشهربا اشاره به سرمایه‌گذاری یک‌هزار ۱۴ میلیارد تومان در اجرای این پروژه‌ها گفت: افتتاح پروژه‌های هفته دولت امسال نسبت به سال قبل در استان بوشهر ۹۶ درصد افزایش دارد.

فرماندار دیر نیز با اشاره به اجرای ۶۰ برنامه در هفته دولت خاطر نشان کرد: در این هفته ۳۹ طرح عمرانی افتتاح و ۶ پروژه هم عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

حمزه اعتماد اعتبار افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان دیر را ۳۳۳.۲ میلیارد ریال دانست و افزود: امروز در سومین روز از هفته دولت بوستان ساحلی دیر با مساحت ۹۰ هزار متر مربع و ۱۷.۹ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی افتتاح ساختمان اداری شهرداری بردستان را از دیگر طرح افتتاح شده دانست و تصریح کرد: این ساختمان با زیربنای ۶۳۰ متر مربع در دوطبقه و اعتبار ۸.۴ میلیارد ریال افتتاح شده است.

فرماندار دیر با اشاره به افتتاح بوستان شهدای گمنام بردستان گفت: این بوستان با زیربنای ۱۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع و سرمایه‌گذاری ۸ میلیارد ریال اجرا شده است.

اعتماد اجرای جاده سلامت را از دیگر طرح‌ها دانست و تصریح کرد: عملیات اجرایی جاده سلامت بردستان به طول یک کیلومتر و عرضه ۱۲ متر و اعتبار ۵ میلیارد ریال اجرا شده است.

انتهای پیام/ م

افتتاح پروژه‌های عمرانی در استان بوشهر ۹۶ درصد افزایش یافت

برچسب ها: اخبار سلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.