شش خانه بهداشت روستایی در شهرستان دشتی با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال اعتبار با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شش خانه بهداشت روستایی در شهرستان دشتی به بهره‌برداری رسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در سومین روز از هفته دولت طرح‌های عمرانی، خدماتی و اشتغال‌زایی ظهر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر افتتاح شد.

مجید خورشیدی در بدو ورود به شهرستان دشتی با حضور بر مزار شهدای خلیج فارس و نماینده رودباران در دهکده گردشگری دفاع مقدس (بحیری) با آرمان‌های امام راحل وشهدای والامقام تجدید بیعت کرد.

در ادامه طرح‌های مختلف عمرانی، درمانی، خدماتی، اشتغال‌زایی افتتاح شد.

در این مراسم عملیات اجرایی بزرگترین کارگاه تولید مبل و صنایع چوبی شهرستان دشتی آعاز شد.

رئیس شورای دهکده گردشگری بحیری دشتی در این مراسم با بیان اینکه این کارگاه توسط بخش خصوصی و با اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد ریال اجراشده است اظهار داشت: کارگاه تولید مبل و صنایع چوبی شهرستان دشتی در مساحت دو هکتار است که زمینه اشتغالزایی ۳۰ نفر مستقیم و ۴۵ نفر غیر مستقیم فراهم می‌کند.

یک پروژه عمران شهری توسط شهرداری خورموج با مساحت ۲۶۷ متر مربع و اعتبار ۶۶۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که جمعیت ۱۲ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

عملیات اجرایی پایگاه سلامت شهری لقام حکیم با تجهیز کامل به مساحت ۲۶۷ متر مربع و با اعتبار ۶۶۰ میلیون تومان آغاز شد.

افتتاح ۲۲۵ بند خاکی توام با بذر کاری با اعتبار ۱۱۲ میلیون تومان توسط منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دشتی به بهره‌برداری رسید.

عملیات اجرایی بازسازی خط انتقال چاه‌های مجتمع لاورشرقی شهرستان دشتی به طول ۲.۶ کیلومتر و با اعتبار ۱.۶ میلیارد ریال آغاز شد.

سه طرح در روستا‌های کلل، چهله و درازی به طول ۱۸ هزار متر مربع و با اعتبار ۸۳۰ میلیون تومان و دو دهانه پل در مسیر خورموج به روستای درازی دشتی با اعتبار ۶۱ میلیون تومان افتتاح شد.

همچنین در سومین روز از هفته دولت شش خانه بهداشت روستایی با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: از سال گذشته تاکنون افزون بر ۲۲ میلیارد تومان اعتبار به شبکه بهداشت شهرستان دشتی اختصاص یافته است.

انتهای پیام/م

افتتاح پروژه‌های درمانی دشتی با ۱۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.