مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: در سومین روز از هفته دولت طرح آبرسانی با روستا‌های شهرستان دشتی و تنگستان با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال آغاز شد.

طرح آبرسانی با روستا‌های شهرستان دشتی و تنگستان آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسعود نصوری در آیین آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستای اشکالی تنگستان با اشاره به تحت پوشش قرار داشتن ۹۲ درصد جمعیت روستایی استان بوشهر از طرح آبرسانی اظهار داشت: در حدود ۴۵۵ روستا زیرپوشش شبکه آبرسانی روستایی استان قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر افزود: از مجموع روستا‌های یاد شده ۹۸ درصد جمعیت روستایی زیر پوشش را روستا‌های بالای ۲۰ خانوار تشکیل می‌دهند.

وی از آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستای اشکالی تنگستان خبرداد و گفت: همزمان با سومین روز هفته دولت در شهرستان تنگستان، عملیات اجرایی بازسازی شبکه توزیع مجتمع آبرسانی روستای اشکالی آغاز شد.

نصوری طول شبکه توزیع آب روستای اشکالی را ۶.۴ کیلومتردانست و افزود: این پروژه با ۹ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر با اشاره به اینکه این پروژه تعداد ۵ روستای ۱۸۶ خانواری با جمعیت ۷۰۸ نفر جمعیت تحت پوشش خود قرار می‌دهد تصریح کرد: مدت زمان اجرای این طرح، ۸ ماه و منبع تامین آب این پروژه، از خط انتقال کوثر است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه آبفار شهرستان دشتی گفت: عملیات اجرایی ۲ پروژه آبفار شهرستان دشتی با بیش از ۱۸ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

نصوری با بیان اینکه بازسازی خط انتقال چاه‌های مجتمع لاور شرقی شهرستان دشتی از جمله این پروژه‌ها است خاطر نشان کرد: این پروژه با ۱۶ میلیارد ریال اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی جمعیت زیر پوشش این پروژه روستایی را ۲۵۳ خانوار با ۹۵۱ نفر جمعیت دانست و افزود: مدت زمان اجرای طرح ۸ ماه است که منبع تامین آب آن چاه‌های شماره ۱ و ۲ تنگ سدر و طول خط انتقال آن نیز ۲.۶ کیلومتر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر افزود:پروژه هوشمند سازی مبادی ورودی روستا‌های محمد آباد، بحیری و نودرار نیز با ۲ میلیارد ریال و ۴۱۰ میلیون ریال اعتبار آغاز شده که پیش بینی شده این پروژه ظرف مدت چهار ماه اجرایی شود.

نصوری تاکید کرد: در سومین روز از هفته دولت طرح آبرسانی با روستا‌های شهرستان دشتی و تنگستان با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال آغاز شد.

انتهای پیام/م

۲۷ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبرسانی در روستاهای استان بوشهر اختصاص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.