در سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار بوشهر ۲۲ پروژه عمرانی و خدماتی با سرمایه‌گذاری ۲۱۹ میلیارد تومان در کنگان افتتاح شد.

۲۲ پروژه عمرانی و خدماتی در کنگان افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در سومین روز از هفته دولت ۲۲ پروژه عمرانی و خدماتی با سرمایه‌گذاری ۲۱۹ میلیارد تومان در کنگان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار بوشهر در مراسم افتتاح کتابخانه سیراف با قدردانی از تلاش مسئولان دستگاه‌های اجرایی و پیگیری نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان اظهار داشت: وعده‌های داده شده در راستای تکمیل پروژه‌ها بیش از ۹۹ درصد عملیاتی شده و امروز طرح‌های بر زمین مانده با تلاش مسئولان پس از تکمیل افتتاح می‌شود.

عبدالکریم گراوند افتتاح این پروژه‌ها را در راستای تحقق مطالبات مردم دانست و تصریح کرد: امروز تعدادی از پروژه‌های کنگان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و مابقی پروژه‌ها در دیگر روز‌های هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی، افتتاح این پروژه‌ها را نشان از تلاش شبانه‌روزی مسئولان دانست و افزود: از همه دست اندرکاران اجرای این پروژه‌ها که سبب نشاط و شادابی مردم شده‌اند قدردانی می‌شود.

استاندار بوشهربا بیان اینکه برخی پروژه‌های عمرانی در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود افزود: تجربه افتتاح پروژه‌ها در هفته دولت با برنامه‌های انسجام و توان بیشتر و با تامین اعتبارات مورد نیاز در دهه مبارک فجر به کارگیری و تعداد کثیری از پروژه‌های استان بوشهر در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/م

۲۱۹ میلیارد ریال پروژه عمرانی در کنگان افتتاح شد

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.