مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی بزرگسالان و امید گفت:سرمربی تیم ملی بزرگسالان بعد از جلسه شورای فنی تیم های ملی معرفی می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،احد پازاج با بیان این مطلب افزود: طبق مصوبه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی می بایست بعد از بازی های آسیایی جاکارتا در مورد سرمربی تیم ملی تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: در این نشست که روزهای آتی برگزار می شود گزارش خود را از عملکرد سرمربی مطرح می کنم و سپس با نظر اعضای شورای فنی در این مورد تصمیم گیری می شود.

پازاج تصریح کرد: تا آن زمان که سعی می کنیم در سریعترین زمان ممکن باشد کادر فنی برنامه های تیم ملی برای مسابقات جهانی فرانسه از فردا دنبال می کند.

وی افزود: تیم ملی کشتی فرنگی امید مرحله دوم تمرینات خود را برای شرکت در رقابت های جهانی رومانی در کردستان زیر نظر کادر فنی پیگیری می کند.

پازاج خاطرنشان کرد: هدف ما استفاده از بهترین کشتی گیران طبق فرآیند انتخاب تیم های ملی برای شرکت در رقابت های جهانی مجارستان است و البته عملکرد کشتی گیران حاضر در رقابت های انتخابی در مسابقات برون مرزی اهمیت فراوانی برای انتخاب ملی پوشان برای حضور در بوداپست دارد.


بیشتر بخوانید:

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بدون سرمربی برگزار می شود!

قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی با کسب 2 مدال طلا و 2 مدال برنز


انتهای پیام/

صحبت های احد پازاج درباره انتخاب سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار